Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-10-2012(UTC) Berichten: 3
|
hoi, heeft iemand ervaring met de anatec spectrum met of zonder twee extra voerbakken? mvg erik
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 70
|
Beste Erike,
wij hebben deze boot pas aangeschaft en zijn er zeker tevreden over. het is een moie ding, snel, mooi voerbakje ( 1x ). houd er wel rekening mee dat je hem neemt in Graupner uitvoering!! erg belangrijk, goede onderdelen en alles is los te verkrijgen.
Dus kortom, wij zijn happy gebruikers. |
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-10-2012(UTC) Berichten: 3
|
bedankt voor de reactie,hoor nog alleen goede berichten.en ga waarschijnlijk de spectrum met drie voerbakken aanschaffen. b
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
Eerst geschreven door: Ruud & Beste Erike,
wij hebben deze boot pas aangeschaft en zijn er zeker tevreden over. het is een moie ding, snel, mooi voerbakje ( 1x ). houd er wel rekening mee dat je hem neemt in Graupner uitvoering!! erg belangrijk, goede onderdelen en alles is los te verkrijgen.
Dus kortom, wij zijn happy gebruikers. Klopt het dat je de afstandsbediening kan opladen ? ( vaste batterij met oplader ) hiermee bedoel ik dat je niet steeds nieuwe AA-batterijen moet kopen.. Omdat bij de nanotec zitten er 8 batterijen in en heb in het verleden slechte ervaring met rc voertuigen op batterijen Dank
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heb toch zelf liever gewoon aa batterijen reserve setje mee als ik langer ga zitten Oplaadbare batterijen gaan snel leeg hoor En spektrum handzender heeft 4 aa batterijen En goeie batt kopen scheelt ook gaan niet zo snel lekken als de goedkope
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.