logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tim_tigers  
#21 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 17:21:50(UTC)
tim_tigers

20 ponder

Dan heb je toch de verkeerde gekocht hoor daniel , ik herinner mij ook zo'n boilies die waren voor het instant werk en dat was een tijdje een experiment van hun...
Dat zal gewoon een ander soort range geweest zijn speciaal om instant heel attractief te zijn , maar je had beter gewone van gulp gekocht , maatje van mij heeft er een kanaalschub van 15 kg mee gevangen op een gulp bol , dure maar goede bollen!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 maart 2013 19:42:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha
bas van geffen  
#22 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 17:49:42(UTC)
bas van geffen

10 ponder

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
nog nooit problemen mee gehad... heb de bollen een goed jaar gebruikt...
Kris Hoekstra  
#23 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 18:49:37(UTC)
Kris Hoekstra

5 ponder

baitrunner van X2 van 10 euro (incl nylon). Dat ding was na 1 regenbui al vastgeroest en de slip was ook na 1 dril kapot. Maar voor 10 euro had ik ook niet anders verwacht Breede lach

Kris.
jase  
#24 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 20:02:36(UTC)
jase

5 ponder

Een 12 voet 3,5lb hengel van weever die ik gebruik voor de marker en spod. Blijkt dat het handvat deel langer is dan het topdeel en met gevolg niet in mijn foudraal/sleeve geraaktNiet eens Nu moet ik daar dus een aparte sleeve van 13ft voor kopen... Voor de rest doet hij wat hij moet en kosten waren maar 25eur ofzoBlij

Eigenlijk anders nooit echte miskopen gehad als ik er zo over nadenk...

grtjs Jase
Ancoes  
#25 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 20:35:02(UTC)
Ancoes

15 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 9 keer
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Bij me eerste set hengels ( Ultimate Xentron ) ook Ultimate Baitrunners gekocht, Schamen leuk tot de eerste run.... Slip gewoon k*t! Molen liep vast op een vis van nog geen 18 pond dus ik stond lekker te swear1 swear1 en heb ze vrij kort daarna lekker laten Zwemmen
Jasperbuth  
#26 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 23:02:14(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Ik heb ook geen beste ervaringen met gulp!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Sander Bierglas  
#27 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 13:23:56(UTC)
Sander Bierglas

20 ponder

Nash entity hengels 3 lb. Te snel gekocht. Las daarna op internet de problemen met het afbreken van de topdelen bij het ingooien (zelf met 80 gram lood). Oorzaak fabrieksfoutje bij nash. Deze fabrieksfout zou opgelost zijn inmiddels, maar helemaal lekker voelt het niet. Ik heb er nog niet mee gevist, dus die eerste zwiepert wordt spannend. Eerste week mei een midweek sessie gepland, toch me ouwe stokken maar mee voor de zekerheid.
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF
remon v wanrooij  
#28 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 13:27:08(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Sander Bierglas schreef:
Nash entity hengels 3 lb. Te snel gekocht. Las daarna op internet de problemen met het afbreken van de topdelen bij het ingooien (zelf met 80 gram lood). Oorzaak fabrieksfoutje bij nash. Deze fabrieksfout zou opgelost zijn inmiddels, maar helemaal lekker voelt het niet. Ik heb er nog niet mee gevist, dus die eerste zwiepert wordt spannend. Eerste week mei een midweek sessie gepland, toch me ouwe stokken maar mee voor de zekerheid.

Wees maar gerust.. ik heb er een half seizoen mee gevist en ik wil geen andere meer Knipoog.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
jannes  
#29 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 13:30:17(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Sander Bierglas schreef:

Of even aan de waterkant testen met een stuk lood, al is het alleen maar voor je vertrouwen.
Sander Bierglas  
#30 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 15:40:12(UTC)
Sander Bierglas

20 ponder

@ remon

goed om horen. ik zie het ook niet als "grootste miskoop ooit" zoals de titel van dit topic zegt, maar had het wel de zorg dat dit zo zou worden. Verder zijn het wel ZEER mooie stokken voor het geld, toch?
Drillen ze een beetje?
remon v wanrooij  
#31 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 17:18:33(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Ik vind ze echt super.. Ze drillen heerlijk en eerlijk zeggen dat ik met veel stokken heb gevist en deze voelt gewoon het beste aan.
Ik heb afgelopen seizoen voor het eerst zelfs geen vis verspilt.. Dat zegt genoeg over de actie onder de top.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
soulbind3  
#32 Gepost : vrijdag 29 maart 2013 20:00:03(UTC)
soulbind3

10 ponder

rodpod x2 ..... voor dat geld had ik wel wat mooiers gehad bij de plaatselijk viswinkel

Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
matszj  
#33 Gepost : zondag 31 maart 2013 15:08:59(UTC)
matszj

20 ponder

x2 casa II tent. wat een miskoop. alles meteen kapot stieken van de stokken klappen kapot bij t minste rekje. tent doek scheurt meteen uit als er iets tegenaankomt. ritsen werken voor geen meter. kortom een leuke poncho
thom  
#34 Gepost : zondag 31 maart 2013 22:11:38(UTC)
thom

5 ponder

De fluorcarbon onderlijnen van Korda, zede zijn zo fijn dat ze zichzelf al voor je onthaken
kwirk  
#35 Gepost : vrijdag 5 april 2013 17:34:35(UTC)
kwirk

5 ponder

Mijn hele set tot jaartje geledenNee hoor

1 zee hengel
1 feeder hengel
1 baitrunner okuma
1 baitruner shakespeare
2 verschillende piepers
1 ultimate culture pod

Ondertussen wel alles vervangenMee eens

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 april 2013 17:36:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

davey knol  
#36 Gepost : vrijdag 5 april 2013 18:46:59(UTC)
davey knol

25 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Sander Bierglas schreef:

Ik ben ook bezit van de Nash hengels. Inderdaad 1 hengel top je gebroken in me foudraal, nieuwe voor gekregen.

Daarna zomer vakantie in duitsland, de mossel, sterk stromende rivier, vooral grote zeelten gevangen en toch aardige gewichten weg geworpen.

Niks mis mee hoor!

Leer van je fouten, geniet van je succes
Sander Bierglas  
#37 Gepost : vrijdag 5 april 2013 22:38:21(UTC)
Sander Bierglas

20 ponder

davey knol schreef:
Sander Bierglas schreef:

Ik ben ook bezit van de Nash hengels. Inderdaad 1 hengel top je gebroken in me foudraal, nieuwe voor gekregen.

Daarna zomer vakantie in duitsland, de mossel, sterk stromende rivier, vooral grote zeelten gevangen en toch aardige gewichten weg geworpen.

Niks mis mee hoor!

Ben vandaag ook voor het eerst eens even gaan zwieperen met die dingen, en nondejus wat gooi ik daar afstanden mee. Ze zijn nog hartstikke heel en idd niks mis mee. Heb jij ook de 3 ponds versie?
davey knol  
#38 Gepost : zaterdag 6 april 2013 13:56:17(UTC)
davey knol

25 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Sander Bierglas schreef:
davey knol schreef:
Sander Bierglas schreef:

Niks mis mee hoor!

Ben vandaag ook voor het eerst eens even gaan zwieperen met die dingen, en nondejus wat gooi ik daar afstanden mee. Ze zijn nog hartstikke heel en idd niks mis mee. Heb jij ook de 3 ponds versie?

Ik heb de 2,75 maar wat een genot die hengels...
En ja een fabrieks foutje kan altijd weetje...

Wacht maar tot je gaat drillen!!!

Bij mij hangen er Shimano LC Big Baitrunners (oude) onder, man man man

Volgend weekend het kanaal op en dan mag ik ze hopelijk weer gaan gebruiken!
Leer van je fouten, geniet van je succes
Stephan Jongeneel  
#39 Gepost : vrijdag 12 april 2013 14:00:59(UTC)
Stephan Jongeneel

5 ponder

remon v wanrooij schreef:
Ik vind ze echt super.. Ze drillen heerlijk en eerlijk zeggen dat ik met veel stokken heb gevist en deze voelt gewoon het beste aan.
Ik heb afgelopen seizoen voor het eerst zelfs geen vis verspilt.. Dat zegt genoeg over de actie onder de top.

Of je bent gewoon minder aan vissen toegekomen want verspelen hoort er zo af en toe gewoon bij.Verdrietig
remon v wanrooij  
#40 Gepost : vrijdag 12 april 2013 18:25:41(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Nou nee hoor Knipoog. Gewoon geluk gehad denk ik maar een set goede hengels brengt de kans op verspilling zeker terug
z2h-productions
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
5 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.