logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
bram van gemert  
#1 Gepost : donderdag 28 maart 2013 21:36:58(UTC)
bram van gemert


5 ponder

Lid sinds: 23-2-2013(UTC)
Berichten: 27

na een jaar of 7 met vrienden op allerlei franse betaalwateren te hebben gevist ben ik 12 jaar geleden is samen met mijn vrouw naar een betaalwater gegaan dit is haar toen goed bevallen we hebben ook altijd gekampeerd terwijl ze helemaal niets heeft met karpervissen ik doe alles alleen met het vissen ze maakt alleen een fotoje en we hebben van alles bij ons kooktent koelkastje opgas chemistoilet dit bevalt ons zo goed dat we de laatste 12 jaar in de zomervacantie 3 weken gaan op 3 verschillende wateren in een straal van 200 km 3 a 4 dagen in de week ruim ik mijn vispullen op waarde volle dingen in de auto en gaan we ergens heen winkelen overal heen naar een kasteel ect ergens uiteten en s,avonds gooi ik mijn hengels weer uit zo hebben we allebij wat en hebben het prima naar ons zin op veel gezien van frankrijk en ik kan lekker vissen
groetjes bram
Sponsor
RenedeV  
#2 Gepost : donderdag 28 maart 2013 22:16:58(UTC)
RenedeV


5 ponder

Lid sinds: 24-5-2012(UTC)
Berichten: 42

Lekker he, ook wij gaan een aantal keren per jaar samen naar een water in Frankrijk.
Wij vissen wel samen, maar zoeken wel altijd iets met accommodatie.
Afgelopen September zijn we naar 3 verschillende locaties geweest, 2 langs de Lot en 1 in de buurt van Laval.
Verleden jaar met Pasen zijn we ook heen & weer gegaan voor een dag of 4.

Ook wij vissen niet dag & nacht, overdag gaan we best wel eens op stap naar iets in de buurt, zo blijft het voor beide leuk.
FisherDaniel  
#3 Gepost : donderdag 28 maart 2013 22:49:43(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
vis vakantie*
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
bram van gemert  
#4 Gepost : donderdag 28 maart 2013 23:16:32(UTC)
bram van gemert


5 ponder

Lid sinds: 23-2-2013(UTC)
Berichten: 27

RenedeV schreef:
Lekker he, ook wij gaan een aantal keren per jaar samen naar een water in Frankrijk.
Wij vissen wel samen, maar zoeken wel altijd iets met accommodatie.
Afgelopen September zijn we naar 3 verschillende locaties geweest, 2 langs de Lot en 1 in de buurt van Laval.
Verleden jaar met Pasen zijn we ook heen & weer gegaan voor een dag of 4.

Ook wij vissen niet dag & nacht, overdag gaan we best wel eens op stap naar iets in de buurt, zo blijft het voor beide leuk.

zeker lekker, heb ook een paar keer een in een chateltje aan het water gezeten heel leuk maar wel duur
over 4 weken naar belforet met chatel erbij met me zoon en schoonzoon en de vrouwen in het chalet heerlijk
RenedeV  
#5 Gepost : donderdag 28 maart 2013 23:46:36(UTC)
RenedeV


5 ponder

Lid sinds: 24-5-2012(UTC)
Berichten: 42

Quote:

zeker lekker, heb ook een paar keer een in een chateltje aan het water gezeten heel leuk maar wel duur
over 4 weken naar belforet met chatel erbij met me zoon en schoonzoon en de vrouwen in het chalet heerlijk


Ach wat is duur?
Ik kan je wel verklappen dat ik accommodaties aanbied via een website (maar de naam noem ik hier niet, mag niet staat in de regels) en er zijn erbij die heel duur zijn..... maar er zijn er ook bij waar je goedkoper zit dan wanneer je iets vergelijkbaars boekt op een camping.
Het verschil is dan of een volledig ingericht vakantiehuis voor 6 personen of een luxe stacaravan voor 4 personen.

Waarbij het vakantiehuis best wel duur is (maar nog altijd veel goedkoper als een huisje centerparcs in het hoogseizoen) en de stacaravan natuurlijk een stuk goedkoper.

Persoonlijk zou ik niet naar het vakantiehuis gaan, die luxe hebben we niet nodig maar voor hetzelfde geld als 1 week vakantiehuis heb je 2 weken de stacaravan.... nou dan kies ik dus voor 2 weken....





Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.