logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ron van Houtum  
#1 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 18:08:29(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Dit is van een maat van mij

Ik bied hierbij mijn Anatec spekrum aan voor de verkoop/ruil, zoals je op de fotos kan zien gaat het om een complete boot met alles erop en eraan , de boot heeft een RF15 fishfinder erop met een accupak en statief, de boot zelf heeft 2 accus die goed zijn voor zon 10 uur varen, de handzender is de DX5 2,4 ghz en de boot heeft ook nog een verstraler die je via de handzender kunt bedienen.. 2 maanden geleden is het asje van de motor vervangen en is er een gelijk een 3 blads menning schroef opgezet zodat de boot wat meer snelhied heeft. alle toebehoren zitten netjes in de koffer die op de foto is afgebeeld dus schade tijdens transport zal niet ontstaan..

Vraagprijs voor de boot is 1150 euro of eventueel TE RUIL TEGEN EEN 3.00 METER RUBBERE BOOT MET ELCTRO FLUISTER MOTOR MET ACCU, minimaal 34lbs als het kan.

de boot gaat weg omdat ik vanaf dit jaar meer op de rivieren in de regio wilt gaan vissen en dan is het beter om een rubbere boot te hebben..

nieuw prijs van boot en alle toebehoren is zon 1650 euro en dat is 1 jaar geleden .

http://link.marktplaats.nl/659731354
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.