Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 11
|
Ik vis sinds dit jaar weer met mijn goede oude Solutions, zoals ik ze graag heb. In Hengelo kunnen ze die bollen tenminste draaien zoals het hoort. (vissen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Waar bestaat deze solution bol precies uit Mitsz en wat maakt hem zo goed?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2009(UTC) Berichten: 29
|
speedcarp e ook heel goede bollen ge moe maar eens kijken op hun site www.speedcarp.be
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik weet dat iedereen zijn eigen merk boilies de beste vind, maar naast goeie / verse ingrediënten... wat maakt het voor jullie een goeie bol?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nou dat hoor je mij niet zeggen wij doen niet onder voor de duurdere merken zo zeg ik het altijd
maar spreek jullie over een week vertrek nu naar village |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
veel plezier ron...en hou me op de hoogte. gr henk |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Ik gebruik de knikkers van StarBaits Omdat ik weet dat deze knikkers vangen waar andere het weer moeilijker hebben. Natuurlijk heb je niet de garantie dat je scoren zal, die moet nog op de markt komen denk ik he, maar vorig jaar zat een van de bekendste Belgen in mijn omgeving te blanken, terwijl ik mij kostelijk aan't amuseren was grtzz Snowy
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|