CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
miss een lompe molen maar heb een setje nash scope 9ft hengels en heb Nash NR XD 13ft 3,50LB
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Hmm ik zou persoonlijk die ultegra lekker onder die nr hangen en voor die scope kleinere molens..
|
|
|
|
|
we gaan het zien, heb de afgelopen maand weer genoeg centjes uitgegeven hehe en daarbij is het voor mij nu toch nog te koud om ff te gaan hengelen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 40
|
leen schreef:Michiel H schreef:2 busjes chiliolie van baittech
4 busjes? ;-). had ik er maar 4 gekocht, is superspul, heb er mijn stickmix mee gemaakt en dit heeft 2 schubs opgeleverd (11.3 kg en 7.5kg) en dit terwijl andere blankte op dit watertje. moet er wel bij zeggen dat dit komt door advies van andere visser, hij wist me te vertellen dat ze een hoek hadden uitgediept voor de zand te gebruiken om ergens iets op te hogen. diepste punt gevonden en daar dus maar gevist.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
25 kg xxl tijgernoten, 1 l tijgernotenolie,veeeeel pva.. ben ook nog op zoek naar tijgernotenmelk, iemand die weet waar ik deze kan krijgen ? |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik ging naar de winkel en bracht mee: 3x Nash Entity 2,75lb full shrink Ik ga vrijdag lekker een nachtje vissen met mijn nieuwe hengels(ondanks de lage temperaturen) Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Michiel H schreef:leen schreef:Michiel H schreef:2 busjes chiliolie van baittech
4 busjes? ;-). had ik er maar 4 gekocht, is superspul, heb er mijn stickmix mee gemaakt en dit heeft 2 schubs opgeleverd (11.3 kg en 7.5kg) en dit terwijl andere blankte op dit watertje. moet er wel bij zeggen dat dit komt door advies van andere visser, hij wist me te vertellen dat ze een hoek hadden uitgediept voor de zand te gebruiken om ergens iets op te hogen. diepste punt gevonden en daar dus maar gevist. Zou heel goed kunnen dat een goede/betere stek de vis heeft opgeleverd en dat de stickmix er niets mee te maken had. Want een goede stek daar kan naar mijn idee geen enkel aas tegenop. Alhoewel de commercie ons laat denken dat een vis van metaal is en hun aas etc. een magneet. Velen varen daar wel bij ;-).
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Lodewijk schreef:Bij markerworld 3 shimano ultegra's ci4 14000 klokken 2 rollen shimano invisitec En een sticker haha
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Duur dagje voor mij. Wat klein materiaal voor Frankrijk gehaald en een nieuwe koffer voor mijn camera spullen. De oude was niet zo goed bestand tegen vochtige omgevingen dus dan maar een keer investeren in iets duurzamers
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
2.5 kilo garlic robin red bollen 15mm van Martin SB |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dreamcatcher schreef:Ik ging naar de winkel en bracht mee: 3x Nash Entity 2,75lb full shrink Ik ga vrijdag lekker een nachtje vissen met mijn nieuwe hengels(ondanks de lage temperaturen) Groet, Danny Toch de nash d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 117
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
op carp square dit aangekocht zonet Kurt Breugelmans heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Heb ik me ff aangeschaft PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kurt Breugelmans schreef:op carp square dit aangekocht zonet
Ga je geen spijt van krijgen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
@Ron Ik heb er lang over na moeten denken, maar uiteindelijk beide hengels in mijn handen gehouden en vond dat de Nash weer iets dunner was. Nog een puntje is dat er op de Nashhengels een Fuji reelhouder zit en dat had de e-range weer niet. En nog een persoonlijk dingetje: is dat ik de hengels net iets beter aan vond voelen en dat heeft o.a. te maken met het gewicht van de hengels. Ben gister een nachtje wezen vissen en heb er 1 vis mee mogen drillen en dat ging echt heerlijk goed Groet, Danny Bewerkt door de gebruiker zondag 24 maart 2013 17:44:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-10-2012(UTC) Berichten: 35
|
Meegebracht van de carpsquare:
Shimano 3+2 compact rod sleeve Shimano recovery float weigh sling 5kg scopex pellets van de boilie man 2,5kg fruit mix pellets van the bolie factory Bait booster milk & ice cream van the boilie Factory Olympic peach 100ml flavour van speedcarp
Weer wat spul om uit te testen :-)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Proligic 10ft 2.75lb hengels -voor op kanaal bij ons!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.