15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarschijlijk al 100 maal gevraagd maar hier gaan we weer ;-) ik twijfel tussen de nanotec standaard en de anatec spectrum bijde met de hummingbird rf 15 als fich finder.(wel graupner uitvoering) mijn drie vragen zijn welke kozen jullie en warom. zijn er betere voor die prijs??? budget tot 1500 euro compleet dus boot en fich finder!!! hoop hier het antwoord te weten te komen want in de winkel zeggen ze dat bijde ongeveer gelijk zijn. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 maart 2013 18:27:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Ik ga morgen de nanotec halen. Ik zou alleen de graupner versie pakken zitten betere onderdelen in. . Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 maart 2013 18:17:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
1500??? ga voor een navigator |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
De navigator gewoon een zeer betrouwbare boot die wel tegen een stootje kan. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 maart 2013 18:30:21(UTC)
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
als dat je budget is zou ik voor de navigator/maverick gaan... |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Zeker weten hier nog een tevreden gebruiker van de Navigator.Gewoon top boten. |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
met 100000000% zekerheid de Navigator. al helemaal wanneer je 1500 euro tot je beschikking hebt. dan kan je kiezen voor een Navigator met alles er op en er aan. die stijgt qua kwaliteit en prestaties ver boven alle andere boten uit. echt geweldige boten. super snel , super sterk en never nooit gezeur of gedonder mee. ik gebruik hem al een tijdje met bijzonder veel plezier !! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 maart 2013 19:21:06(UTC)
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mee eens ga voor een navigator, zal je zeker gaan bevallen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja ligt eraan wat de voorwaarden Gebruik je m alleen op kleinere putten Zou ik voor de nanotec gaan Moet de boot ook hanteerbaar zijn en ook op rivieren zou ik de anatec spektrum nemen Vind de navigator toch een vrij grote en zware boot |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Klopt de navigator is vrij groot en zwaar maar dat kom zeker ten goede op de rivier. Vrienden van me hebben de anatec spectrum maar die kunnen soms niet uitvaren bij redelijke golven op de rivier maar dan kan de navigator nog gewoon uitvaren . Qua transport zou ik voor de anatec gaan veel lichter en kleiner. Gewoon kijken wat voor jou visserij het beste is. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
ik gebruik een fishfeeder 2,4 digitaal duitse degelijkheid wel een forse boot maar voor mijn rivier visserij perfect met windkracht 6 vaar ik nog uit!!wat ik hoor van de navigator is dat de nieuwe boten meer herrie maken dan de oude moddelen heb ook een schrijver gehad maar is net niks! |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
|
zo nu twijfel ik nog tussen drie modellen namelijk:(voorkeur nanotec maar twijfel echt zeer hard dit weekend normaal trip naar roterdam!!)
navigator Baitcruiser MKII digital Nanotec Graupner alle drie met Inbouw Humminbird RF15 Fishfun Fishfinder
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
ik heb een skarp met humminbird rf 15 en koste samen 800 euro en ben daar heel blij van heeft me nog nooit in de steek gelaten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ga voor de navi, superboot van Nederlandse bodem met goede produkten samengesteld |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Navigator heeft zich al jaren bewezen als één van de beste voerboten verkrijgbaar. |
|
|
|
|
|
En de service is ook top van de navigator ook belangrijk vind ik. |
|
|
|
|
|
deze lijkt me ook wel wat Anatec Spektrum Digital ik weet het ik blijf twijfelen tot ik in de winkel sta haha en dan nog;-)
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
De Anatec Spektrum Digital!! Of een optie die er niet bij staat de Anatec Catamaran DIGITAAL de Luxe. Beide topboten, grote van de boot en voerhoeveelheden zal de doorslag geven voor welke boot je zal gaan. Ik heb zelf de Anatec Spektrum Digital en de Catamaran en ik moet zeggen dat 9 van de 10 keer ik de Anatec Spektrum Digital meeneem.
Ik zou zeggen bel Fishfun en maak een proefvaart met de verschillende voerboten... de enige manier om tot een goed besluit te komen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik heb de nieuwe anatec spektrum ( met fishfinder ) en moet zeggen, ben er heel tevreden van. En wat het uitvaren met golven betreft , heb ik er geen last van |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb zelf een Anatec Graupner en is voor mij (na 5 boten) toch echt mijn favoriet. -Lekker snel -kan tegen een stootje -Veel optie's voor de boot -Met een lipo accuset uit te breiden -Over het onderhoud is nagedacht dmv een slangetje voor het invetten van de as Kortom een topboot Wil je een boot met meer voercappaciteit, dan zou ik voor de Anatec Catamaran graupner gaan of de Navigator Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.