logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
christophe74  
#1 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 18:34:47(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

hey,
ik kwam een paar maand geleden in Frankrijk een gast tegen uit de UK,die net als ik aan het vissen was in LAON,we raakten wat aan de praat,en bleek dat deze gast bezig was met testen van nieuwe flavours,op zich niets speciaals,maar kreeg het voorstel om ze ook uit te testen gedurende de week dat ik er nog verbleef,
Ik zweer redelijk trouw aan mijn eigen producten,maar wou wel eens 2 hengels met zijn flavours gaan gebruiken,hoewel ik er redelijk negatief overstond,moet ik toch toegeven dat er een paar heel speciale tussen zitten ,waarop redelijk door de karper word gereageerd,
HEt gaan om de flavours van een nieuw merk uit de UK en zijn blijkbaar vanaf deze week te verkrijgen in Belgie,
Prijzen lijken mee te vallen en denk eraan me toch nog eens te wagen om deze weer te gaan gebruiken,
Heeft iemand van jullie reeds met deze flavours gewerkt?

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 maart 2013 19:04:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
christophe74  
#2 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 19:02:10(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

heb er geen cent belang bij,spijtig als ik geen beroep kan doen op ervaringen van anderen,
zal desnoods topic aanpassen,maar uw manier van reageren valt gewoon echt tegen,sorry
karpervrienden daar heeft u nooit van gehoord dus,
christophe74  
#3 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 19:07:19(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

topic aangepast,geen namen of merken meer,
hopelijk nu wel deftige reacties
jannes  
#4 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 19:10:23(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Als je je hier eerst voorsteld zoals de topic aangeeft en je je allereerste post in de goede topic had geplaatst had je denk een ander antwoord gehad.
jannes  
#5 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 19:22:36(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Waar slaat die Belgen praat op, zeg gewoon dat je fout zat.
christophe74  
#6 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 19:23:28(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

ik vertrek nu vrijdag terug naar frankrijk, Etang au DUC,zo een 12 uur rijden,
had echt graag geweten wie meer afweet van het gebruik van echt nieuwe smaken en geuren op supergrote waters,
thx
leen  
#7 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 20:57:29(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
christophe74 schreef:
had echt graag geweten wie meer afweet van het gebruik van echt nieuwe smaken en geuren op supergrote waters,
thx

Suc6 in ieder geval. Laat je ons wat horen hoe het gegaan is?
Lepeztje  
#8 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 20:59:18(UTC)
Lepeztje

10 ponder

Bedankjes: 1 keer
Henk,
niet veralgemenen he man Breede lach
anderszijds geef ik je volkomen gelijk ;-)
Christophe, doe gewoon wat de rest zegt en niet klagen :-)
als je de regels netjes had doorgelezen, wist je dat je fout zat.
en welkom dan als tenslotte Blij
Live, Love, Laugh, Life
christophe74  
#9 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 21:04:27(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

leen schreef:
christophe74 schreef:
thx

Suc6 in ieder geval. Laat je ons wat horen hoe het gegaan is?

Tuurlijk,hier alvast een voorproefje van het water,prachtig meer,maar met wat hulp van de plaatselijke garde geraak je bij de mooiste en ook de beste stekken,kost je wel 5 euro,Silenced
http://www.tourisme-ploe...onnement/lac-au-duc.html
l-o-r-e-n-z-o  
#10 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 22:55:10(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Die flavours vangen alleen op super kleine watersBreede lachd
ronald308  
#11 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 23:51:57(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
christophe74 schreef:
hey,
ik kwam een paar maand geleden in Frankrijk een gast tegen uit de UK,die net als ik aan het vissen was in LAON,we raakten wat aan de praat,en bleek dat deze gast bezig was met testen van nieuwe flavours,op zich niets speciaals,maar kreeg het voorstel om ze ook uit te testen gedurende de week dat ik er nog verbleef,
Ik zweer redelijk trouw aan mijn eigen producten,maar wou wel eens 2 hengels met zijn flavours gaan gebruiken,hoewel ik er redelijk negatief overstond,moet ik toch toegeven dat er een paar heel speciale tussen zitten ,waarop redelijk door de karper word gereageerd,
HEt gaan om de flavours van een nieuw merk uit de UK en zijn blijkbaar vanaf deze week te verkrijgen in Belgie,
Prijzen lijken mee te vallen en denk eraan me toch nog eens te wagen om deze weer te gaan gebruiken,

Als ze deze week pas in belgia te verkrijgen zijn hoe kunnen wij er dan al ervaringen mee hebben?Zijn dit nieuwe flavours in de trend van nieuwe smaken.Of hebben ze een andere werking dan andere flavours
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
christophe74  
#12 Gepost : dinsdag 19 maart 2013 23:53:21(UTC)
christophe74

Nieuwe uitzetting

ronald308 schreef:
christophe74 schreef:
hey,

Als ze deze week pas in belgia te verkrijgen zijn hoe kunnen wij er dan al ervaringen mee hebben?Zijn dit nieuwe flavours in de trend van nieuwe smaken.Of hebben ze een andere werking dan andere flavours

beste
deze blijken reeds langere tijd in omloop in nederland , daarom de vraag
timvanzanten  
#13 Gepost : woensdag 20 maart 2013 00:09:10(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Beste Christophe,

Doordat er blijkbaar wat posts tussenuit zijn gehaald door leden, is denk het doel een beetje zoek van je vraag. Ik heb geen flauw idee om welke flavours het gaat en kan je niet helpen. Verder vinden onze leden het fijn als je je eerst even voorstelt voordat je post.

Kan je wellicht de namen van de flavours neerzetten? Merknamen hoeven niet perse.

En Welkom nog!

Gr. Tim,
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (6)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.