20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb ook wel vaker dronken mafkezen aan mijn tent gehad, maar het zal je maar gebeuren..... Debielen....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Het zal je maar gebeuren.. je hoort het toch wel vrij regelmatig dat er spullen gestolen word en nu dit weer moet echt niet gekker worden. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Er zijn vele mongolen op de wereld maar dit slaat werkelijk alles. Op deze manier durf je straks niet eens meer in je tentje te gaan liggen tijdens een sessie. Ik heb altijd een Rotan stok voor en van mijn sport naast me bedje liggen voor het geval dat. Echter tegen een proppen schieter begin je niets en dan laat ik ze maar gewoon als dat mocht gebeuren. Ik hoop het echter nooit mee te maken. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Niet normaal,,, maar je kunt er zelf ook wat aan doen .. als jij midden in de ( stadsgracht ofzo ) gaat vissen waar veel lui lopen / hangen zal ik er niet gaan nachtvissen maar als je midden in de jungel zit zien ze je toch niet maar lijkt me niet fijn als er van die lui snachts bij je tent komen darom vis ik liever met zun 2e |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
@ carp93
Als je midden in de stad zit dan kunnen andere mensen er nog wat aan doen maar als jij in the middle of nowhere zit kan niemand je snel helpen en sowieso vind ik het toch veiliger om met een paar vrienden te gaan nacht vissen. Maarja alsnog is het niet normaal. dalijk kan je niet eens meer gewoon uit je huis komen of er staat al iemand je op te wachten om je te mishandelen. |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
te gek voor woorden |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
echt niet normaal meer tegenwoordig
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.