logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
badboy70  
#1 Gepost : zondag 10 maart 2013 13:32:56(UTC)
badboy70


15 ponder

Lid sinds: 9-1-2013(UTC)
Berichten: 180

Hallo Mensen.
Wij zijn aant kijken voor een leuke vakantie.
Heeft iemand een idee of er in dit park karper zit??
Graag hoor ik van jullie.
Grt Richard
Til de vis zonder de vis te tillen
Sponsor
Ruud Gosselink  
#2 Gepost : zondag 10 maart 2013 14:14:13(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Je mag gebruik maken van de faciliteiten van bosbad hoeven. Daar ligt een karpervijver, waar je mag vissen. Maar laat ik het zo zeggen: ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Het is een putje van nog geen 70 cm diep en met mooi weer vergeven van de roeibootjes en waterfietsen. De vissen zijn al een miljoen keer gevangen (meestal door mensen die er niet goed mee omgaan)en hebben allemaal een papegaaienbek. Al twee keer ruzie gehad tijdens een schoolreisje. Een knuppel probeerde een kind van me te vangen door over de waterfiets heen te gooien en dan weer snel binnen te halen. Een ander voetbalde een gevangen vis terug het water in. Toen ik daar wat van zei kreeg ik meteen een grote bek. Beide heren hadden echt geluk dat ik op dat moment als voorbeeld voor de kinderen op moest treden (De eerste heb ik alleen een klein beetje per ongeluk in het water gegooid) en het verder aan de parkleiding over heb gelaten. De mensen van het park treden gelukkig wel op wanneer ze op misstanden gewezen worden.

De zgn Panjevaart in het Panjevaartse bos stelt niks voor. Meestal staat die droog en er zit geen vis in.

badboy70  
#3 Gepost : zondag 10 maart 2013 17:07:06(UTC)
badboy70


15 ponder

Lid sinds: 9-1-2013(UTC)
Berichten: 180

Dank Ruud.
Ik heb ook eens op zoover gekeken maar ook daar veel negatieve dingen.
Dit word hem dus niet helaas.
Til de vis zonder de vis te tillen
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.