logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<12345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald308  
#41 Gepost : zondag 3 maart 2013 02:02:29(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Bennie schreef:
thimon schreef:
ik vis zelf bijna alleen maar op een kanaal. het kanaal waar ik vis barst van de witvis. wat hier gezegd word.... hordes met brasem en witvis. dat klopt deels. als je te weinig voert komt er witvis op je stek en vreten die iedere keer je stek leeg. nu zal ik mijn tactiek beschrijven, en waarom ik dat doe.

op het kanaal waar ik vis voer ik de witvis gewoon simpelweg 'dood'
ik voer 4 dagen achter elkaar 12,5 kilo duivenvoer. en 1 kilo per dag halve en gebroken bollen. als je zo mega veel voert, dus 50 kilo in 4 dagen. eet de witvis zich vol en gaat weg. ze zitten domweg vol en eten niets meer. na een paar dagen komt de karper de stek verder leeg grazen en zit jij te vissen.... simpel as that !! meerdere keren meegemaakt dat ik geen enkele brasem ving, en toch 3 of soms 5 karpers op een nacht ving. vissen tussen de 10 en 15 kilo. op deze manier kan je ook mooi te werk gaan. !!

sowieso zou ik proberen wat dieper te gaan vissen. 50 cm is wel heel ondiep. ik vis meestal tussen de 2 en 2,5 meter. soms ook vissen uit de vaargeul vandaan.

ik zou zeggen... duivenvoer kost toch bijna niets. dus voer lekker raak en probeer het eens uit. ( ik viste trouwens altijd met 25 mm boilies en 20 mm pop up er op )

succes! Blijb
Nee hoor 25mm boilie en een 20mm popup dat is dus in totaal een showman van 45mm logies dat je er geen witvis op krijgt dat licht echt niet aan je voerstrategieNiet eens
de witvis op een kanaal overvoeren om daarna karper op je plek te krijgen die het verder komt leeg grazen??? zo'n onzin heb ik nog nooit van me leven gehoord!!
witvis zal er altijd blijven rondhangen als je met duivenvoer (particals) voert lBlij#

Ik ben het helemaal met je eens
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
thimon  
#42 Gepost : zondag 3 maart 2013 17:32:51(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Bennie schreef:
thimon schreef:
ik vis zelf bijna alleen maar op een kanaal. het kanaal waar ik vis barst van de witvis. wat hier gezegd word.... hordes met brasem en witvis. dat klopt deels. als je te weinig voert komt er witvis op je stek en vreten die iedere keer je stek leeg. nu zal ik mijn tactiek beschrijven, en waarom ik dat doe.

op het kanaal waar ik vis voer ik de witvis gewoon simpelweg 'dood'
ik voer 4 dagen achter elkaar 12,5 kilo duivenvoer. en 1 kilo per dag halve en gebroken bollen. als je zo mega veel voert, dus 50 kilo in 4 dagen. eet de witvis zich vol en gaat weg. ze zitten domweg vol en eten niets meer. na een paar dagen komt de karper de stek verder leeg grazen en zit jij te vissen.... simpel as that !! meerdere keren meegemaakt dat ik geen enkele brasem ving, en toch 3 of soms 5 karpers op een nacht ving. vissen tussen de 10 en 15 kilo. op deze manier kan je ook mooi te werk gaan. !!

sowieso zou ik proberen wat dieper te gaan vissen. 50 cm is wel heel ondiep. ik vis meestal tussen de 2 en 2,5 meter. soms ook vissen uit de vaargeul vandaan.

ik zou zeggen... duivenvoer kost toch bijna niets. dus voer lekker raak en probeer het eens uit. ( ik viste trouwens altijd met 25 mm boilies en 20 mm pop up er op )

succes! Blijb
Nee hoor 25mm boilie en een 20mm popup dat is dus in totaal een showman van 45mm logies dat je er geen witvis op krijgt dat licht echt niet aan je voerstrategieNiet eens
de witvis op een kanaal overvoeren om daarna karper op je plek te krijgen die het verder komt leeg grazen??? zo'n onzin heb ik nog nooit van me leven gehoord!!
witvis zal er altijd blijven rondhangen als je met duivenvoer (particals) voert lBlij#

mijn voerstrategie is iets dat zich al meerdere keren heeft bewezen. en ik zal je er gelijk bij vermelden dat ik met zulke grote snowmans ook brasem en zeelt heb gevangen. dus ja....zo logisch is dat niet Blij!! dat is een mening wat jij vind.... maar jou mening hoeft geen waarheid te zijn. maar als jij denkt dat het onzin is, prima! Blij gelukkig vang ik mijn vissen erg goed op die manier.

Like

Bewerkt door de gebruiker zondag 3 maart 2013 18:22:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doorzetten wordt beloond!
Bennie  
#43 Gepost : woensdag 6 maart 2013 08:18:38(UTC)
Bennie

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
je zegt het zelf! ik vang ook nog brassem en zeelt dus je hebt nog altijd witvis op je plek.....Dus...
ik dacht dat die genoeg gegeten hadden??
David v. Z  
#44 Gepost : woensdag 6 maart 2013 17:19:23(UTC)
David v. Z

25 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Bennie schreef:
je zegt het zelf! ik vang ook nog brassem en zeelt dus je hebt nog altijd witvis op je plek.....Dus...

goed lezen, hij zegt dat hij met dat formaat snowman nog brasem en zeelt heeft gevangen. hij zegt niet dat dat was terwijl hij deze tactiek toepaste.
gooi je problemen uit, vang je dromen.
Bennie  
#45 Gepost : donderdag 7 maart 2013 15:57:05(UTC)
Bennie

15 ponder

David v. Z schreef:
Bennie schreef:

goed lezen, hij zegt dat hij met dat formaat snowman nog brasem en zeelt heeft gevangen. hij zegt niet dat dat was terwijl hij deze tactiek toepaste.

ja en als jij nou eens goed zijn vorige berichten leestKnipoog mij gaat het er gewoon om dat je witvis op je plek blijft houden als je met veel particals voert dat heeft
zijn voordeel dat het veel vis aantrekt dus ook karper, naadeel:je blijft tussen vangsten hebben zo als brasem zeelt noem maar op het is maar wat je wil heWhistle
thimon  
#46 Gepost : donderdag 7 maart 2013 17:45:11(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bennie schreef:
David v. Z schreef:
Bennie schreef:

ja en als jij nou eens goed zijn vorige berichten leestKnipoog mij gaat het er gewoon om dat je witvis op je plek blijft houden als je met veel particals voert dat heeft
zijn voordeel dat het veel vis aantrekt dus ook karper, naadeel:je blijft tussen vangsten hebben zo als brasem zeelt noem maar op het is maar wat je wil heWhistle

klopt Benny, dat is ieder zijn mening.

ik vind het persoonlijk niet erg om witvis te vangen tussendoor. ik geniet namelijk van mijn hobby. en niet alleen van een karper. andere vissen vind ik ook leuk. tenminste soms wat actie wanneer de karper het laat afweten. Blij

maar goed... in het vervolg post ik geen technieken of informatie meer. het word steeds afgekraakt helaas. hou het liever voor me en doe er zelf mijn voordeel mee.

helaas.... Like
thimon  
#47 Gepost : donderdag 7 maart 2013 17:45:49(UTC)
thimon

50 ponder

Man

David v. Z schreef:
Bennie schreef:

Thanx David Tik 'm aan!
thimon  
#48 Gepost : donderdag 7 maart 2013 17:46:40(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bennie schreef:

ik heb het over het overgrote deel van ongeveer 90% dat je uitschakelt. op die manier kan je alsnog met particals op een kanaal redelijk rustig vissen. Blij
kroon  
#49 Gepost : donderdag 7 maart 2013 18:37:54(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
Timon ken ook zijn dat mensen juist s in discussie willen gaan om er dieper op in te gaan.
Daar leren mensen ook een bult door.
Maar ik ( ik zeg ik) denk dat jij dan wegloopt en dat botst soms
Soms een discussie aangaan is helemaal niet verkeerd en als er 1 iets fout heeft kun je er wat van leren.
Is voor iedereen zo ik leer ook iedere dag soms op positieve manier maar ook op de negatieve manier
Maar ben niet bang om op m'n bek te gaan.
Leer ik van Tik 'm aan!
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
thimon  
#50 Gepost : donderdag 7 maart 2013 19:05:24(UTC)
thimon

50 ponder

Man

kroon schreef:
Timon ken ook zijn dat mensen juist s in discussie willen gaan om er dieper op in te gaan.
Daar leren mensen ook een bult door.
Maar ik ( ik zeg ik) denk dat jij dan wegloopt en dat botst soms
Soms een discussie aangaan is helemaal niet verkeerd en als er 1 iets fout heeft kun je er wat van leren.
Is voor iedereen zo ik leer ook iedere dag soms op positieve manier maar ook op de negatieve manier
Maar ben niet bang om op m'n bek te gaan.
Leer ik van Tik 'm aan!

daar heb je helemaal gelijk in Kroon. Blij! Tik 'm aan!
bij deze zal ik mijn best daar voor doen.

( helaas is de laatste paar dagen van vertrouwelijke informatie van mij misbruik gemaakt...) die informatie heb ik hard voor moeten vissen.. vervolgens gaat een ander er mee aan de haal. daar ben ik niet helemaal blij mee. mede denk ik daarom de ietwat botte reactie. mijn excuus. Blij

Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 maart 2013 19:06:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

kroon  
#51 Gepost : donderdag 7 maart 2013 22:01:10(UTC)
kroon

30 ponder

Tik 'm aan!
Ik ga daardoor ook wel s op m'n bek
En het geroddel achter je rug om word ik dan moe van
Wees een vent en zeg het ieder gewoon in z'n gezicht
Zo zijn sommige mensen bij mij ook niet meer welkom op m'n stek .
Zeggen tegen mensen die op het zelfde water vissen dat jij daar in die hoek aan het voeren bent en rij je er een paar dagen daarna langs zit die gene daarop te vissen,beetje jammer vind ik dat
Maar ja daar leer je van

gr paul
remon v wanrooij  
#52 Gepost : donderdag 7 maart 2013 22:43:26(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
kroon schreef:
Tik 'm aan!
Ik ga daardoor ook wel s op m'n bek
En het geroddel achter je rug om word ik dan moe van
Wees een vent en zeg het ieder gewoon in z'n gezicht
Zo zijn sommige mensen bij mij ook niet meer welkom op m'n stek .
Zeggen tegen mensen die op het zelfde water vissen dat jij daar in die hoek aan het voeren bent en rij je er een paar dagen daarna langs zit die gene daarop te vissen,beetje jammer vind ik dat
Maar ja daar leer je van

Dat soort lui zijn er helaas net iets teveel..
Zelfde als je op het forum een fototje zet met je visje en mensen herkennen de achtergrond waardoor er opeens 3 tentjes op het zelfde plekje staan terwijl er al jaren niemand komt..

Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Ron van Houtum  
#53 Gepost : donderdag 7 maart 2013 22:46:54(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
helaas zulke kansloze figuren zijn er ook
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
kroon  
#54 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 07:38:54(UTC)
kroon

30 ponder

of als je je tent op mp te koop aanbied
mailtje krijgen van waar is die foto genomen
bizar maar waar

gr paul
ronald308  
#55 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 13:32:50(UTC)
ronald308

30 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
kroon schreef:
of als je je tent op mp te koop aanbied
mailtje krijgen van waar is die foto genomen
bizar maar waar

Dan heb je wel lef
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
kroon  
#56 Gepost : vrijdag 8 maart 2013 13:40:34(UTC)
kroon

30 ponder

wist ook ff niet hoe ik moest reageren
en de rest van het verhaal was een comedie

gr paul
Ron van Houtum  
#57 Gepost : zaterdag 9 maart 2013 07:19:53(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
ja sorry Paul whahahahahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
kroon  
#58 Gepost : zaterdag 9 maart 2013 09:42:29(UTC)
kroon

30 ponder

Helaas Ron weet dat jij t niet was
Diegene zei dat ie uit het westen kwam
Maar komt helaas een vissersdorp verder weg
Mooi he dat internet

gr paul
Bennie  
#59 Gepost : donderdag 14 maart 2013 19:31:41(UTC)
Bennie

15 ponder

als je een stek verborgen wil houden dan doe je het goedLike ik denk niet dat het altijd stekken pikken is er zijn gewoon veel karpervissers!!
ik heb al 15 jaar dat er mensen soms op me plek zitten daar kan je wel over gaan janken maar dat hoort nou tegenwoordig eenmaal bij het vissen
je moet beginnelingen ook een kans geven.Knipoog
Bennie  
#60 Gepost : donderdag 14 maart 2013 19:34:54(UTC)
Bennie

15 ponder

thimon schreef:
Bennie schreef:
David v. Z schreef:
Bennie schreef:

klopt Benny, dat is ieder zijn mening.

ik vind het persoonlijk niet erg om witvis te vangen tussendoor. ik geniet namelijk van mijn hobby. en niet alleen van een karper. andere vissen vind ik ook leuk. tenminste soms wat actie wanneer de karper het laat afweten. Blij

maar goed... in het vervolg post ik geen technieken of informatie meer. het word steeds afgekraakt helaas. hou het liever voor me en doe er zelf mijn voordeel mee.

helaas.... Like

als jij dit afkraken vindDus... je plaats hier iets op een forum dan moet je ook commentaar kunnen verdragen ik denk dat er wel meer mensen zijn die op een kanaal vissen en die ook heel wat geprobeerd hebbenKnipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (13)
5 Pagina's<12345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.