15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ongetwijfeld kunnen jullie ook genieten van de schoonheid van een vis, los van zijn formaat of gewicht. Daarom wil ik wel graag eens jullie "mooiste" vissen zien. Vissen die lijken alsof ze voor de eerste keer gevangen worden. Geen littekens, geen kapotte bek, etc. Voor mij moet dat echt wel deze zijn: StijnD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
dit was echt een pracht vis super van kleur en onbeschadigd
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
bij mij is dat deze: David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
David v. Z schreef:bij mij is dat deze: mooie vis! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Voor mij was dat deze vis |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Voor mij was dat denk ik deze vis. Vond hem een hele mooie kleur hebben. ronalddehoog heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Deze is het voor mij ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Stijn, ik wil niet zeikerig overkomen ofzo! Maar ik zie dat je op de foto staat? De vis is nu nog puntgaaf stel dat je hem perongeluk laat vallen als hij sparteld dan valt hij van heel hoog.. Met alle gevolgen van dien... Frank, wat een super vette volschub! En Peter, echt een vette spiegel heb je daar man. De rest ook mooie schubs Ik denk dat het toch wel deze spiegel wordt als mijn mooiste vis.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
deze vis was voor mij toch wel één van de allermooiste. een prachtig donkere kanaal schub. hard voor gewerkt, en daarom was de voldoening erg groot. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
thimon schreef:deze vis was voor mij toch wel één van de allermooiste. een prachtig donkere kanaal schub. hard voor gewerkt, en daarom was de voldoening erg groot. Inderdaad prachtige vis, en het was ook lekker koud denk ik? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ik vond/vind deze mijn knapste, wil ik nog es terug "vangen". whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
mooi topic, er komen echt prachtige vissen voorbij Helaas zijn de meeste vissen die ik heb gevangen beschadigd, echt heel erg jammer.
|
|
|
|
|
Tom98 schreef:mooi topic, er komen echt prachtige vissen voorbij Helaas zijn de meeste vissen die ik heb gevangen beschadigd, echt heel erg jammer. Over welke beschadigingen heb je het dan? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
whitey schreef:thimon schreef:deze vis was voor mij toch wel één van de allermooiste. een prachtig donkere kanaal schub. hard voor gewerkt, en daarom was de voldoening erg groot. Inderdaad prachtige vis, en het was ook lekker koud denk ik? hehe nee helemaal niet Whitey. hoog zomer. maar ik heb altijd een muts op, anders ziet mijn haar er niet uit hahaha ! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
hehe nee helemaal niet Whitey. hoog zomer. maar ik heb altijd een muts op, anders ziet mijn haar er niet uit hahaha ! Dat vind ik nou eens mooi om te lezen! dat ik niet de enige ben die altijd een muts op heeft.
|
|
|
|
|
hehe nee helemaal niet Whitey. hoog zomer. maar ik heb altijd een muts op, anders ziet mijn haar er niet uit hahaha ! Dat vind ik nou eens mooi om te lezen! dat ik niet de enige ben die altijd een muts op heeft.
aha camouflage dan?? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Frank en Peter,
Ik zou het niet erg vinden om een heel seizoen te vissen en slechts twee vissen te vangen als het zulke speciaaltjes zouden zijn. Zo mooi! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Dit is mijn mooiste vis! Helaas een wazige foto had toen net me iphone kapot dus moest het met een oude nokia Bewerkt door de gebruiker zondag 3 maart 2013 12:08:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier mijn mooiste vis b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
louiskruyfhooft is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.