15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Beste Cfers, Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuke rod pod. Maar omdat ik die waarschijnlijk maar af en toe ga gebruiken ben ik niet van plan om een dure rod pod aan te schaffen. Nou kwam ik de Fox Stalker Plus Pod tegen voor 90 euro, best een leuke prijs en de rod pod ziet er goed uit. Er zit dan ook nog een opberg tas bij dus dat is helemaal netjes. Maar nu wil ik vragen of er iemand is die ervaring heeft met deze rod pod? Is het iets of kan ik beter iets anders kopen? Alvast bedankt!! |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
dan zou ik eens kijken voor eene van jrc heb er al gezien van 55 euro en zag er in ieder geval steviger uit dan fox model x-lite is het geloof ik van jrc Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 februari 2013 21:18:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Die JRC x-lite ziet er ook niet verkeerd uit. Maar kost ook 90 euro dus prijs is het zelfde. maar heb je beide pods in hande gehad of niet big carp? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Prima rodpod heb hem ook echt een superpod inclusief draagtas |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ben nie echt voor het merk fox dus maar de jrc zag er tog nie verkeert uit in mijn oogen in de locale hengelshop hat ik hem zien staan voor 55 euro wand ik dacht nog 1 buzzerbar van mij kost meer dan en heele rotpot
|
|
|
|
|
luukcarp, is deze pod een beetje stevig? Makkelijk op te bergen? bigcarp, ja dat zou kunnen ik ben over veel spullen van fox wel tevreden. Jrc vind ik ook zeker niet verkeerd, heb hier een tent van en die is echt top! helaas kan ik niet even naar een winkel gaan waar deze pods hebben liggen. anders kon ik ze even vergelijke. |
|
|
|
|
ja vergelijken is wel alt en goede optie ik vergelijk soms wel en maand om geen kat in en zak te koopen maar iedereen is altijd vrij ik kan aleen maar mijn meening en of raat geven en nie alis van fox is verkeert e maar het is nie mijn ding .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb nu de fox skypod maar heb deze ook een aantal jaren voor korte sessies gehad (voor het gewicht), ik heb maar een nadeel over deze pod en dat is dat de buzzerbars met poten bijna niet te verstellen zijn omdat ze tegen de voor en/of achterpoten komen.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
Heb ook pas de Stalker Plus gekocht ! Wel alles mooi op te bergen en zeer compact.... 3 standen van poten... Storm, stabiel... Vindt dit een goede pod voor een goede prijs Draagtas is ook zeer mooi en beschermt de onderdelen goed ! Wie heeft nog meer nieuws over de pod
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb ook deze rodpod, stevig is ie zeker, je kan er ook pootjes (http://www.fishing.be/webshop.php?q=FOX&subq=RODPODS) voor kopen zodat je die kan verankeren in de grond, ook is een extra brede buzzerbar te verkrijgen, ik heb echter ook de eclipse van fox, die staat op 3 poten, maar heeft een scharnierpunt in de middel, zodat je uw hengels schuin omhoog/omlaag kan plaatsen, de beste rodpod die ik echter heb is de custom made (rvs) van Frank Lust......<< later meer daarover! deze topic staat waarschijnlijk niet op de juiste plaats? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 maart 2013 08:13:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ik denk dat ik de fox stalker pod binnenkort is ga bestellen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke rodpod gehad dus weet eigenlijk niet hoe vaak ik hem ga gebruiken. Heb een paar jaar geleden zoon simpel trend pod gehad en dat was echt 10 x niks dus heb dat ding naar 2 x gebruiken van de hand gedaan. Maar het lijkt me toch wel makkelijk een goede pod te hebben, met een pod zet je alles erg snel op en dat is wel fijn voor korte sessies. Bedankt voor de hulp !! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Snel ? losse steunen met piepers en al in je foudraal is snel .Wat wel een voordeel is je kan de buzzerbar met piepers en al kwijt in de tas van de stalker pod !
|
|
|
|
|
Dat bedoel ik idd met snel. Ik laat namelijk nooit mijn piepers etc op me losse steunen zitten, voordat je het weet heb je iets kapot. Met zoon buzzerbar die netjes in een tas kan is de kans een heel stuk kleiner dat iets kapot gaat |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jordyboy1992 schreef:Dat bedoel ik idd met snel. Ik laat namelijk nooit mijn piepers etc op me losse steunen zitten, voordat je het weet heb je iets kapot. Met zoon buzzerbar die netjes in een tas kan is de kans een heel stuk kleiner dat iets kapot gaat ik heb al 6 jaar lang me piepers op me banksticks, en er is nog nooit iets kapot gegaan, ik doe ze altijd bij me hengel in het foudraal voor de rest geen idee betreft rodpods, vis alleen nog maar met banksticks, aangezien ik overal waar ik vis geen rodpod nodig heb |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
freaky schreef:ik heb al 6 jaar lang me piepers op me banksticks, en er is nog nooit iets kapot gegaan, ik doe ze altijd bij me hengel in het foudraal
voor de rest geen idee betreft rodpods, vis alleen nog maar met banksticks, aangezien ik overal waar ik vis geen rodpod nodig heb Ik doe mijn steunen bijna nooit in me foudraal omdat die erg scherp zijn. daar heb je wel bescherm hoesjes voor maar heb ze er vaker af liggen dan dat ze er op zitten. Ik ben verder heel zuinig op me spullen (misschien wel veel te zuinig) en loop sowieso liever het risico niet dat er wat beschadigd. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb de horizon en die is vergelijkbaar met de stalker. De losse steunen vind ik makkelijker te gebruiken en staan steviger dan de pod. Ik gebruik hem alleen wanneer het niet anders kan. Op een stenen kant of steiger. Al twee keer het scharnierpunt bij de poten gebroken. De tas krijg ik niet dicht met de piepers (ook fox) er op. Volgens de foto op de verpakking gaat dat makkelijk, maar de praktijk is anders.
Vergelijkbare modellen van andere merken zien er net zo degelijk uit met een aangenamere prijs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.