CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3x Delkim TX-I 1x Delkim RX Pro Reciver + 3 Delkim Safe-D Snagears
5 ponder Lid sinds: 19-2-2010(UTC) Berichten: 41 Locatie: Limburg
|
Hallo, Bij deze bied ik de volgende delkim set aan: - 3x Delkim TX-I Blue - 1x Delkim RX Pro Reciver - 3x Delkim Safe-D Snagears Foto: Meerdere foto's op aanvraag De set is altijd goed onderhouden en ongeveer 1,5 jaar oud. Nooit met gevlochten lijnen ingevist. De nieuwprijs van deze set was €620,- [b]Mijn vraagprijs is €325,- Kan zowel worden verzonden als worden opgehaald (Maastricht) Met vriendelijke groet, Tim van Anrooy Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 februari 2013 13:13:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
WauW Mooie prijs man Mag ik vragen waarom je ze weg doet?
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Mooi spul maar helaas boven mijn budget!! En meteen een UP |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
|
Thnx Badboy70!
Letop! Bieden onder de vraagprijs heeft geen zin!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
tim van anrooy schreef:Hallo, Bij deze bied ik de volgende delkim set aan: - 3x Delkim TX-I Blue - 1x Delkim RX Pro Reciver - 3x Delkim Safe-D Snagears Foto: Meerdere foto's op aanvraag De set is altijd goed onderhouden en ongeveer 1,5 jaar oud. Nooit met gevlochten lijnen ingevist. De nieuwprijs van deze set was €620,- Mijn vraagprijs is €325,- Een goed bod in deze richting mag ook.Kan zowel worden verzonden als worden opgehaald (Maastricht) Met vriendelijke groet, Tim van Anrooy dan moet je een goed bod even weghalen, heb hem even voor je aangepast groet, Ronald Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 februari 2013 13:13:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
3x Delkim TX-I 1x Delkim RX Pro Reciver + 3 Delkim Safe-D Snagears
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.