10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
iemand die me zijn ondervindingen kan geven en welk geluid ze maken? groetjes nico
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
word een klein beetje lastig hé! om in woorden uit te leggen wat voor geluid ze maken. de bevindingen van iemand kan uiteraard dan weer wel. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hey ppssst hey pssssttt Hey hey hey HEY KUT je hebt beet. misschien zoiets |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Hey ppssst hey pssssttt Hey hey hey HEY KUT je hebt beet. misschien zoiets dat zou ik wel te gek vinden, als er een set is die dat zegt. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
David v. Z schreef:dat zou ik wel te gek vinden, als er een set is die dat zegt. Er zijn van die sets dat je via je computer geluiden erop kan zetten geloof ik, heb een keer iemand gesproken die aan het vissen was, hij kreeg beet, begon er een wijf te kreunen, 10 minuten plat gelegen van het lachen! Weet alleen niet welk melk dat is geweest... |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
prologic polytronic of zoiets |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Ron van Houtum schreef:Hey ppssst hey pssssttt Hey hey hey HEY KUT je hebt beet. misschien zoiets Dacht maar aan (BAM BAM BAM verrekte mongol trek eens aan je hengel) d Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 februari 2013 19:38:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
prologic WUSB volgens mij toch? met MP3
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Weet alleen niet welk melk dat is geweest... Moedermelk vermoed ik..;-)
|
|
|
|
|
kon dat iemand link heeft je hebt verschilende geluiden zelf vond ik nog geen en zou wel cool zijn een setje met eigen geluiden erop
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Bij de Prologic Polifonic camou zit dat geluid van de kreunende vrouw, en een blaffende hond, kip, meeuw....en je kan ook zelf geluiden opnemen. Ik heb deze |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Zo dat klinkt wel erg rustgevend Peter d
|
|
|
|
|
Peter D schreef:Bij de Prologic Polifonic camou zit dat geluid van de kreunende vrouw, en een blaffende hond, kip, meeuw....en je kan ook zelf geluiden opnemen. Ik heb deze nice
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
David v. Z schreef:Ron van Houtum schreef:Hey ppssst hey pssssttt Hey hey hey HEY KUT je hebt beet. misschien zoiets dat zou ik wel te gek vinden, als er een set is die dat zegt. Mij maakt het niet zo uit wat voor geluid de piepers maken. Ik reageer meestal pas bij : HEEEE DOVE!!!!!!!!! DAT IS ER EEN VAN JOU!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Roy Oostindien schreef:Zo dat klinkt wel erg rustgevend Peter d Een rustgevende beetmelder ( oceaangeluid, ritselende bladeren...) is toch ook niet ideaal dacht ik... |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vindt het allemaal maar dikke onzin! Krijgen van mij de naam Prologic Bips! Puur gericht op jeugd zijn nog "beinvloedbaar" Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 februari 2013 12:19:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Peter: kan je ook geluiden opnemen met de ProLogic PolyPhonic set? Heb dat setje al 2.5 jaar en dat is het eerste wat ik er van hoor Die kreunende vrouw vind ik persoonlijk het beste! al veel grappen met kunnen uithalen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
leen schreef:ronalddehoog schreef:Weet alleen niet welk melk dat is geweest... Moedermelk vermoed ik..;-) Haha Scherp! |
|
|
|
|
We dwalen wel een beetje af, weer ON-topic? |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:We dwalen wel een beetje af, weer ON-topic? vind ik ook bij mij moeten ze niet zo een gekke geluiden maken persoonlijk vind ik de delkims mooi van geluid maar heb al veel vrienden horen klagen en was eens beniewd naar dit setje of er al klachten zijn of mensen blij zijn
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.