10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik koop geen krimpkous meer in hengelsportwinkel, ik koop dit waar ze electronica onderdelen verkopen, deze krimpkous werkt zeer goed en ik betaal 1 euro voor stuk van meter lang mvg
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
bedoel je een haardroger eric? |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
wimvg schreef:ik koop geen krimpkous meer in hengelsportwinkel, ik koop dit waar ze electronica onderdelen verkopen, deze krimpkous werkt zeer goed en ik betaal 1 euro voor stuk van meter lang mvg En die kun je met een aansteker krimpen!! |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik hou em eff boven de stoom en klaar
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
BjornDijkema schreef:SvenK schreef:waarom gebruikt iedereen hier krimpkous dat uit een hengelsport zaak komt ? ipv gewoon naar ne grote electrozaak te gaan en daar krimpkous op rol te kopen ? veel goei koper en juist hetzelfde :-)
greetz Dit deed een vriend van mij ook en verklaarde mij voor gek, omdat ik 'dure' krimpkous had. Eindstand die van hem was niet stevig genoeg naar mijn mening en kocht hij de volgende dag mijn 'dure' krimpkous. groeten bjorn ik heb daar toch nog geen enkele keer problemen mee gehad ;-) Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 februari 2013 13:50:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
badboy70 schreef:wimvg schreef:ik koop geen krimpkous meer in hengelsportwinkel, ik koop dit waar ze electronica onderdelen verkopen, deze krimpkous werkt zeer goed en ik betaal 1 euro voor stuk van meter lang mvg En die kun je met een aansteker krimpen!! Maar dan is het wel oppassen voor het rig-materiaal. Dat kan niet tegen een vuurtje.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
nooit met een aansteker doen, dat gaat je echt vissen kosten. Het onderlijnmateriaal is bijzonder brandbaar of schroeit, als je dit niet door hebt zul je lijnbreuk riskeren. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Hahaha was ook maar humor mensen met die aansteker!!!
|
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.