5 ponder Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met de lion sports advanced shelter of ken je iemand die hem heeft? Het is volgens mij een vrij nieuw merk en kan er nog niet veel over vinden.
Mvg niels
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 35
|
Ben bang voor een soort X2 zeg maar. Koop gewoon een shelter van een bekend merk!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ja, ik zou ook voor ''veilig'' gaan als ik een tent koop. Merken als Fox, JRC, Avid etc. zijn allemaal wel goed denk ik. Ik heb zowel JRC als Fox en ben er erg tevreden over.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Hallo, Ik weet dat je voor betere kwaliteit voor JRC, fox enz moet gaan maar daar vraag ik niet om. Er zijn voldoende goedkopere merken die ook kwaliteits tenten/brolly's enz. Leveren. Omdat ik geen ervaring heb met lion sports vraag ik of iemand er ervaring mee heeft en ik vraag niet om vooroordelen. Toch bedankt voor jullie reactie.
Mvg Niels
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 35
|
Tja je vraagt er niet specifiek om, maar je vraagt wel naar gebruikerservaringen, die er eigenlijk niet kunnen zijn! Het merk is er immers pas net, kan niemand binnen zo'n korte tijd concluderen of het een kwaliteitsmerk is!
|
|
|
|
|
Het merk is er idd nog niet zo lang maar het zou kunnen dat er al gebruikservaringen zijn. Ik zag net dat lion sports ook op carpsquare belgium staan dus loop wel ff langs hun stand om te kijken of het wat is. Zoniet dan ik natuurlijk nog altijd voor een duurder merk gaan.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.