10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Ik ben op zoek naar een degelijke spod hengel (liefst niet al te duur). De keuze bestaat uit: -Fox Warrior S Spod -Shimano Alivio Spod -Sonik sks spod -Nash cobra spod
Welke zouden jullie nemen?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 50
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo,
Zelf ben ik nu zo'n 3 jaar in het bezit van een fox spodhengel. Ik gebruik deze nagenoeg elke keer als ik ga vissen. Ook voor een voerplek maken komt de hengel regelmatig van pas. Met een goede molen, gevlochten lijn en de juiste werptechniek kan je heel wat meters halen met een spod. Ik ben zeer tevreden over deze hengel en heb er geen problem mee gehad. Over de andere merken kan ik je helaas niets vertellen. ik hoop dat mij reactie je wat heeft geholpen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Dank u reacties zoals die van jouw zijn altijd welkom hier kan ik wat mee!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-1-2013(UTC) Berichten: 6
|
Ik heb ook de Fox Warrior s spod 5,5lb. Het is een goede hengel, je kan makkelijk een volle spod wegzetten, als je ook een molen er onder heb zitten met een brede/grote spoel. Succes met uw keuze.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben ook op zoek dus iemand nog een goede tip.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-10-2012(UTC) Berichten: 35
|
Die shimano alivio heb ik tijdje geleden eens mee gesmeten op een put, was van een collega karpervisser daar en moet zeggen voor die prijs degelijk stokje hoor. Leek mij echt niets mis mee te zijn b
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
jase schreef:Die shimano alivio heb ik tijdje geleden eens mee gesmeten op een put, was van een collega karpervisser daar en moet zeggen voor die prijs degelijk stokje hoor. Leek mij echt niets mis mee te zijn b Is inderdaad een prachtstok en voor 60.- geen vergelijkbare! Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.