logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : maandag 17 mei 2010 20:20:12(UTC)
steef zenden

50 ponder

Politie Zuid-Holland Zuid heeft dit weekend in samenwerking met andere diensten gecontroleerd op visserij. Bij deze controles werden 92 bekeuringen uitgeschreven. Met name voor vissen zonder de juiste papieren, met verboden aas en nachtvissen.

Er werden 199 sportvissers gecontroleerd. Verder waren er bekeuringen voor illegale kampvuren, verkeersovertredingen en een proces-verbaal wegens illegale lozing op het oppervlaktewater.

De politie houdt elk jaar een grootschalige visserijcontrole waarbij het dit jaar opviel dat het aantal bekeuringen hoger lag. Dat kwam vooral door hengelaars die visten op karpers en dat deden in de nachtelijke uren. Ook hadden ze vaak niet de juiste papieren (vergunning) bij zich. De controles vonden vrijdag en zaterdag van 17.00 tot 02.00 uur plaats. Vijftien controleurs gingen op stap en verdeelden zich in ploegen over de drie districten in de regio. De politie Zuid-Holland Zuid organiseerde de controles. Hieraan namen ook medewerkers deel van KLPD, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Zuid-Hollands Landschap, Waterschap Rivierenland, Sportvisserij Nederland en de provincie Zuid-Holland.

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : maandag 17 mei 2010 20:23:38(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Daar had ik voor morgen een artikel over geschreven. Knipoog
timvanzanten  
#3 Gepost : maandag 17 mei 2010 22:01:50(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, mij werd ook al om de vergunning gevraagd! goed bezig die lui!
ronald kingma  
#4 Gepost : maandag 17 mei 2010 22:15:03(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
grappig, ik ben nog nooit gecontroleerd, was ik laatst aan het vissen auto mee waar het niet mag. Rustig de hengels aan het opbouwen in mijn shelter omdat het regende hoor ik in 1 x een auto aankomen. Ik kijken en ja hoor politie. Eerst zaten ze een tijdje in de auto en uiteindelijk (het was droog) komen ze de auto uit. Ik gelijk gezegd dat ik weet dat ik verkeerd zit met de auto, maar hij wou mijn papieren zien. Geen probleem en alles in orde. Daarna wel een klein half uur gepraat over het vissen e.d. Daarna zeiden ze de volgende keer graag de auto waar ie hoort en ze gingen weg. Toch wel tof, ze hadden me ook kunnen bekeuren, maar het bleef bij een foei met het vingertje.

wel leuk om ook eens zo'n controle mee te maken door agenten met een juist vissershart.

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronpothuizen  
#5 Gepost : maandag 17 mei 2010 22:24:21(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

Mogen van mij meer controleren,moeten ze gelijk een cursus Pools volgen.
steef zenden  
#6 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 13:01:28(UTC)
steef zenden

50 ponder

Sorry Erwin, kon ik ook niet weten, kan je het me vergevenBidden Bidden .......

Sprak van het weekend 2 jongens die baalden als een stekker, want ze waren gecontroleerd.
Ze moesten een aardig bedrag betalen aan boetes, namelijk 2x nachtvissen buiten het seizoen en 2x 3de hengel.......
Maar ze zeiden ook dat de andere vissers verder op ook de klos waren en dat waren polen.....

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 18 mei 2010 13:02:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#7 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 16:53:17(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
je weet zelf of je goed of fout zit. een bekeuring moet je dan maar incalculeren in je begroting. het is alleen jammer dat het de politie is die controleert en niet de boa's. bij de politie hebben ik altijd bepaalde gedachtes als corruptie,staatskas,begrotingstekort etc!
Erwin  
#8 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 17:36:12(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Maar natuurlijk Steef! Dat betekent juist dat jij er ook kort op zit! Goed bezig!!
Lodewijk  
#9 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 17:45:34(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
steef zenden schreef:
van 17.00 tot 02.00 uur plaats.

ze hoeven het bij mij niet te proberen om om 2 uur aan me tent te staan
achterlijke tijd zeg
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
TimvanA  
#10 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 17:55:18(UTC)
TimvanA

20 ponder

maarja ze zijn ook niet stom.

Om 2 uur verwacht je juist niet dat ze aan je tent staan dus doe je sommige dingen die niet mogen.
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft.
Lodewijk  
#11 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 17:56:57(UTC)
Lodewijk

55 ponder

TimvanA schreef:
maarja ze zijn ook niet stom.

Om 2 uur verwacht je juist niet dat ze aan je tent staan dus doe je sommige dingen die niet mogen.

tsja dat klopt,
maarja ik hou me altijd wel aan de regels.......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
TimvanA  
#12 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 18:08:32(UTC)
TimvanA

20 ponder

Ja ik ook hoor. Maar je hebt van die mensen.....
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft.
Lodewijk  
#13 Gepost : dinsdag 18 mei 2010 18:39:03(UTC)
Lodewijk

55 ponder

dat klopt
ken er ook wel een paar
maarja
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.