55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoe heet dat systeem ook alweer dat je bij een aanbeet direct je lood kwijt bent? bedoel dan ook direct en niet dat ie eerst nog door het wier zwemt.
wie kan me hierbij helpen? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Lijnbreuk systeem??:-" gigglesmil
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ik denk dat ze dit systeem moeten vernoemen naar 'mensen met veel geld systeem' Weet je wat een loodje kost?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
Ja Hessels daar zat ik ook al aan te denken. Als je dan een nacht gaat zitten en je krijgt 10 runs dan ben je zo 12 euro verder. |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hessels schreef:Ik denk dat ze dit systeem moeten vernoemen naar 'mensen met veel geld systeem' Weet je wat een loodje kost? het hoeven geen dure fox loodjes te zijn natuurlijk he en btw je heb een hobby....... en een hobby kost geld |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
maarja ik kan me geld dan wel ergens anders aan uit geven in me hobby dan aan lood |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Het systeem is in principe ook niet bedoeld voor wateren zonder obstakels/wier waar je veel runs kunt verwachten. Vis je echter op een water waar weinig (en misschien grote) vis zwemt en je in de buurt van wier/obstakels vist, dan kan dit systeem een goede optie zijn.
Lood kost inderdaad al meer dan genoeg en op wateren waar het niet nodig is moet je dit systeem ook niet gebruiken naar mijn idee. Lood is totaal niet goed voor het milieu, dus ook niet goed voor je viswater...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.