45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb de Avid Safeguard XL (afmeting 120x70) zaterdag ll online besteld en betaald (pm me om adres te weten), en dinsdagmorgen met de post ontvangen, natuurlijk meteen uitgepakt, inderdaad mooi in meegeleverde draagtas met 2 handvaten, maar ook met schouderriem, altijd handig, het uit de tas halen gaat beter dan het terug erin te krijgen, craddle in draagtas steken is lastig, draagtas over craddle trekken is ook lastig, kortom, draagtas is heel krap, nu de craddle zelf, in 5 seconden opgezet, middelste steun is vast, de buitenste zijn gewoon simpel open te plooien, dan gewoon het dikke draagdoek erover leggen (over de hoeken vooral, zie filmpje van Jowan, ) en klaar, de craddle is niet echt diep, dus de meegeleverde hoes erover leggen met vis erin is een must, want die maakt een "salto" en is er zo uit, ik prefereer om in de craddle mijn weight bag (met ritsen aan de zijkant) te leggen, dan is alles ook meteen klaar om een fotoke te nemen en hoef je de vis niet nogmaals uit de craddle te halen om in uw weight bag te leggen voor je de vis terug de vrijheid heeft. Als ik zo de foto bekijk van de B-carp safeguard die "Lorenzo" heeft gekocht, dan ben ik, ook al is dit op het zicht er heel zeker van de de Avid qua kwalititeit er met kop en schouders bovenuit steekt, Avid kost dan ook de dubbel van de B-Carp, ik heb er 119 voor betaald, geen verzendingskosten boven de 75, mooi meegenomen voor toch een groot pakket. Conclusie: +punt: prima kwaliteit en supersnel opengezet en zeker visveilig -punt: iets te krappe draagtas Kopen of niet? ik beklaag het mij zeker niet!, hopelijk hebben jullie hier iets aan, als er nog vragen zijn, stel ze gerust. Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 februari 2013 19:24:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |