50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
die man heeft mooi materiaal wist niet eens dat die bestond |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
Zou zeggen profiteer nu het nog kan Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 februari 2013 11:47:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
messchien beetje laat maar ik heb de trend strada dsi en die valt ook niet tegen ook al kost hij maar 70 euro het een goede pieperset hoor ! |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Jahoor Henk, ik meen het, oerlelijk vind ik ze toch, ik heb de jrc ds solars, dat zijn mooie knoddige, nog niet gebruikt, nog niet gaan vissen dit seizoen. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Henk: ik dacht dat je ook naar Zwolle was geweest, zegt het merk Korum je iets goeds? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
gister op de beurs de beetmelders van mad eens bekeken ,zag er goed uit en de prijs viel ook wel mee. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
die van b carp, 99 euro voor 3 + 1 en echt degelijk, hebben bij mij in cd gietende regen gestaan en doen het perfect. 4 knopjes: aan/uit, volume, gevoeligheid en toon. geleverd in een hardcase!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 70
|
Goedemorgen heren,
Wij zijn geslaagd op de beurs voor een mooie beetmelderset 3+1. Na heeeeel lang zoeken en vragen liepen we tegen de JRC Radar DSI 3+1 en een geweldige beursprijs.
Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de reacties en veel visplezier in 2013.
( is 1 van jullie eind april in Grosley, wij zitten daar op stek 10 )
Gr Ruud & Sander
|
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
|
Prima keuze krijg je zeker weten geen spijt van b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
veel plezier en een goed seizoen gewenst met het aangeschafte materiaal !! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Kris Hoekstra schreef:Kijk eens bij markerworld.nl bij de beetmelders. Hun hebben setjes die ook 1 op 1 loopt met de ontvanger en kost ong. 80 euro (of minder). Heb er tot nog toe alleen maar goede verhalen over gelezen.
Heb zelf een ''goedkoop'' setje van Specimen ofzoiets met ontvanger en gebruik die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen. Dit setje koste 90 euro en het enige wat ik minder vind is dat 1 piep op de beetmelder 3 piepjes op de ontvanger doorgeeft. Erg irritant met een lijnzwemmer of met de wind... Mocht ik weer een nieuw setje moeten kopen koop ik zeker weten die van markerworld!
Kris. Super dingetjes
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
kwirk schreef:Kris Hoekstra schreef:Kijk eens bij markerworld.nl bij de beetmelders. Hun hebben setjes die ook 1 op 1 loopt met de ontvanger en kost ong. 80 euro (of minder). Heb er tot nog toe alleen maar goede verhalen over gelezen.
Heb zelf een ''goedkoop'' setje van Specimen ofzoiets met ontvanger en gebruik die nu al zo'n 3 jaar zonder problemen. Dit setje koste 90 euro en het enige wat ik minder vind is dat 1 piep op de beetmelder 3 piepjes op de ontvanger doorgeeft. Erg irritant met een lijnzwemmer of met de wind... Mocht ik weer een nieuw setje moeten kopen koop ik zeker weten die van markerworld!
Kris. Super dingetjes Dank u Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
leuk setje inderdaad zag hem op de beurs staan, ik geloof voor € 80,- voor 4 met ontvanger. Als hij goed is en vooral waterdicht dan is dit prima. Ik vind ze mooier dan mijn fox , en het oog wil ook wat |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik zag op Marktplaats ook nog Prologic WUBS staan voor een hele schappelijke prijs. (ik geloof 140 euro) voor een set |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ruud & Goedemorgen heren,
Wij zijn geslaagd op de beurs voor een mooie beetmelderset 3+1. Na heeeeel lang zoeken en vragen liepen we tegen de JRC Radar DSI 3+1 en een geweldige beursprijs.
Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de reacties en veel visplezier in 2013.
Gr Ruud & Sander
wat was die prijs?? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-10-2012(UTC) Berichten: 17
|
Eerst geschreven door: Ruud & Goedemorgen heren,
Gr Ruud & Sander
Ik heb ook de DSI set, geweldige set voor de helft van die dure Nash, Fox en Delkim range en zeker niet minder dan die... Veel plezier en vangsten ermee! |
|
|
|
|
|
peter servais schreef:Ik zag op Marktplaats ook nog Prologic WUBS staan voor een hele schappelijke prijs. (ik geloof 140 euro) voor een set Niet voor niets worden Prologic Wusb veel aangeboden. Registratie terugzakkers niet al te best
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
heren ik sluit deze topic, de heren hebben bedankt voor de input en ze hebben hun setje |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.