5 ponder Lid sinds: 17-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
Beste, Ik heb momenteel een humminbird rf15 Nu zit ik te twijfelen om een nieuwe boot met een lowrance x4 fishfinder te kopen Nu is.mijn vraag of deze het geld waard is tegenover een rf15 en zijn wierbedden goed te zien op een x4. Mvg kenneth
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Kijk is op de site van visvinder-oost.nl Op de site staan demo filmpjes! Weet niet of je naar de beurs gaat? De heren staan met een stand met de navigator+visvinders enz. Dit is zeker de moeite waard
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Leroy86 schreef:Kijk is op de site van visvinder-oost.nl Op de site staan demo filmpjes! Weet niet of je naar de beurs gaat? De heren staan met een stand met de navigator+visvinders enz. Dit is zeker de moeite waard Natuurlijk dan wel zelf een flinke dot wier meenemen want dat is er niet in de hallen in Zwolle.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Nee wierbedden zijn niet te zien.Je kunt wel zien of de bodem hard is of niet heb, hem zelf ook op mn navigator |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
Ai dat is wel minder dat je geen wier kan zien vis namelijk veel op abbeylakes.en in de zomer lig het dan vol van het wier
|
|
|
|
|
ronald308 schreef:Nee wierbedden zijn niet te zien.Je kunt wel zien of de bodem hard is of niet heb, hem zelf ook op mn navigator Niet?
|
|
|
|
|
Voor die prijs zou dit toch wel moeten vind ik
|
|
|
|
|
Ik heb geen kleurenscherm maar zwart-wit.Hoe dat bij een kleurenscherm zit weet ik niet.In de prijs scheelt het wel meende dat een lowrange met een kleurenscerm 400euro duurder was |
|
|
|
|
Ik zal even uitsluitsel geven. Ik heb de lowrance elite 4x op mijn navigator en ik zie daarop wel degelijk wierbedden enz. Weet niet van wie de reactie kwam dat het niet mogelijk was, maar denk dat de bewuste persoob de verkeerde visvinder voor zich heeft!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
hallo jowan Ik ben in het bezit van een eagle 300 cuda op mijn btIII groote wier velden kun je zeker herkennen op de diepemeter. Denk dat de ervaring met zo een dieptemeter ook wel een grote rol speel onder het motto oefening baart kunst.
|
|
|
|
|
Leroy86 schreef:Ik zal even uitsluitsel geven. Ik heb de lowrance elite 4x op mijn navigator en ik zie daarop wel degelijk wierbedden enz. Weet niet van wie de reactie kwam dat het niet mogelijk was, maar denk dat de bewuste persoob de verkeerde visvinder voor zich heeft! Die reactie kwam van mij. Maar ik zei ook dat ik een Zwart Wit scherm heb en niet de elite en heb daar ook geen ervaring mee.Weet alleen dat die aanzienlijk duurder is dan een zwart-wit scherm Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 februari 2013 10:10:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Sorry daar had ik overheen gelezen
|
|
|
|
|
Kan gebeuren.Heb jij ook last van storingen of valt dat mee met een elite?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.