Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-1-2013(UTC) Berichten: 1
|
kan iemand mij wat meer vertellen over het stuk van hasselt naar diepembeek? als daar veel karper zit en zo ja waar? en welk loodsysteem gebruiken met de stroming -?
MVG
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 69
|
waar de karper zit gaan ze u zeker niet vertellen hoor sanderss het is zowiezo een zeer moeilijk water als je de vissers mag geloven die er vissen ik ben gisteren ook op enkele plaatsen gaan kijken maar dit was aan de kanten van lummen. ivm loodsystemen en de loodgewichten daar ben ik ook wel benieuwd naar als ze ons hier iets meer kunnen over vertellen als ik gisteren aan het water stond vond ik mij zelf nog veel te plat om hier aan te beginnen , maar veel gaan kijken/peilen zal u zeker al een stap vooruit helpen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-11-2012(UTC) Berichten: 5
|
coningx schreef:waar de karper zit gaan ze u zeker niet vertellen hoor sanderss het is zowiezo een zeer moeilijk water als je de vissers mag geloven die er vissen ik ben gisteren ook op enkele plaatsen gaan kijken maar dit was aan de kanten van lummen. ivm loodsystemen en de loodgewichten daar ben ik ook wel benieuwd naar als ze ons hier iets meer kunnen over vertellen als ik gisteren aan het water stond vond ik mij zelf nog veel te plat om hier aan te beginnen , maar veel gaan kijken/peilen zal u zeker al een stap vooruit helpen. als je op open stukken vist kan 340g gene kwaad ben net terug van nacht en moet toegeven als ze overdag nog sluizen ist echt niet gemakkelijk lijnen blijven totaal niet liggen maar tegen de avond ist wel beter ze zegen op't stuk tss Diepenbeek en Genk dat je er meer kans op graskarper hebt en dat is gisteren ook weer eens bewezen bij mij ene van 16.700kilo ene van 6kilo en 5 brasems natuurlijk tipje veel uren kloppen en de moed niet opgeven !!!! groetjes stijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik weet dat dit een water is waar mooie karper zit alleen vrij moeilijk zeker als je begint ik zou het is proberen soms maar ik zou zeker ook is op zoek gaan naar een water waar het minder stroomt zoals een rustig kanaal meer of vijver uiteindelijk vang je ze daar wel eens en mooie zoals je hier boven hoort 16.700 is een zeer mooie karper een tip heb vertrouwen in je zelf en materiaal en zoek iemand die is mee kan gaan vissen die op dit water al ervaring heeft btw stekken gaan ze je echt niet geven spijtig genoeg want dan is er minder voor hun zelf
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
Kriekels schreef:coningx schreef:waar de karper zit gaan ze u zeker niet vertellen hoor sanderss het is zowiezo een zeer moeilijk water als je de vissers mag geloven die er vissen ik ben gisteren ook op enkele plaatsen gaan kijken maar dit was aan de kanten van lummen. ivm loodsystemen en de loodgewichten daar ben ik ook wel benieuwd naar als ze ons hier iets meer kunnen over vertellen als ik gisteren aan het water stond vond ik mij zelf nog veel te plat om hier aan te beginnen , maar veel gaan kijken/peilen zal u zeker al een stap vooruit helpen. als je op open stukken vist kan 340g gene kwaad ben net terug van nacht en moet toegeven als ze overdag nog sluizen ist echt niet gemakkelijk lijnen blijven totaal niet liggen maar tegen de avond ist wel beter ze zegen op't stuk tss Diepenbeek en Genk dat je er meer kans op graskarper hebt en dat is gisteren ook weer eens bewezen bij mij ene van 16.700kilo ene van 6kilo en 5 brasems natuurlijk tipje veel uren kloppen en de moed niet opgeven !!!! groetjes stijn is idd zo ik zit in stokrooie , dees jaar nog geene tik gehad .... niet opgeven is de boodschap
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kameraden van mij vissen op dit stuk en zatten er vorig jaar bijna ieder weekend eentje er van heeft de hele winter door gevist op dit stuk en heeft er nog maar enkele gevangen op brasem na. 1 goede tip: begin er nie met mais te voeren of andere particels want ge doet geen oog dicht en strawberry bollen zijn ze ook gek van Verder gebruik ik een gewoon loodsysteem als ik ga met een stuk leadcore aan (dit op de manier gelijk hier op het forum uitgelegt is) kort bij de kant kun je met een 180 a 200 gram vissen maar meer de vaar geul ik kunt ge makkelijk over de 300 gram gaan en tippen beetje omhoog zodat ge minderlast hebt van de stromming (losse piepjes)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik woon in balen en wil hier in de zomer ook is komen alleen dan op het stuk waar het kanaal kwaadmechelen dessel uitkomt te kwaadmechelen is het daar ongeveer hetzelfde wat raden jullie aan
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
Gielen_24 schreef:kameraden van mij vissen op dit stuk en zatten er vorig jaar bijna ieder weekend eentje er van heeft de hele winter door gevist op dit stuk en heeft er nog maar enkele gevangen op brasem na. 1 goede tip: begin er nie met mais te voeren of andere particels want ge doet geen oog dicht en strawberry bollen zijn ze ook gek van Verder gebruik ik een gewoon loodsysteem als ik ga met een stuk leadcore aan (dit op de manier gelijk hier op het forum uitgelegt is) kort bij de kant kun je met een 180 a 200 gram vissen maar meer de vaar geul ik kunt ge makkelijk over de 300 gram gaan en tippen beetje omhoog zodat ge minderlast hebt van de stromming (losse piepjes) Tja ik voor ook nog met mais etc en heb weinig last van platte en over lood vis met 180 gr en is eigelijk ook meer dan genoeg ( op de plek waar ik vis ) is ook redelijk schuin maakt ook een heel pak verschil hé . ps erg voor te zeggen maar zou zelfs al blij zijt met ne platten :-) omda het zo extreem rustig is voor de moment
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Moet wel zeggen zaten tegen de sluis aan te vissen Toen stond het water ook extreem hoog Heb er ook al keren met. 120gram kunnen vissen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.