CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Wordt PB Hit & Run (inline versie) niet meer gemaakt?
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Martin Post, gaat een eigen winkel beginnen 'de tacklebox' in Beilen, hij werkt(e) bij PB. Misschien toch niet voor niks een eigen winkel beginnen? PB zie ik weinig bij ons in de schappen liggen. Zegt dit misschien iets over PB? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Is ook niet makkelijk op te tornen tegen de bestaande grote merken die zich al hebben bewezen, kijk maar naar ACE, die komen ook amper van de grond tegen bvb. fox, korda, shimano, jrc, enz.... |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Only the strongest will survive. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DavidT schreef:Geef de verdeler maar de schuld. Het gaat (al jaren) niet zo goed met PB. nee het gaat met ultimate (de verdeler) zo goed, hoeveel vaak zijn zij al failliet verklaard de afgelopen 5 a 6 jaar? ronald kingma schreef:Martin Post, gaat een eigen winkel beginnen 'de tacklebox' in Beilen, hij werkt(e) bij PB. Misschien toch niet voor niks een eigen winkel beginnen? PB zie ik weinig bij ons in de schappen liggen. Zegt dit misschien iets over PB? Martin Post is al een geruime tijd weg bij PB (sinds afgelopen zomer) quoteje van Martin zelf op een ander forum. Eerst geschreven door: " Mannen, Ondanks het feit dat ik sinds afgelopen zomer niet meer werkzaam ben voor PB Products, wil ik toch graag even kort reageren op een aantal zaken. De opening van onze nieuwe hengelsportzaak(Harnold Kikkert & ik) staat helemaal los van de firma PB Products. Afgelopen zomer heb ik dit bedrijf verlaten en inmiddels focus ik me op de toekomst van De Tacklebox, een nieuwe karperspeciaalzaak in Beilen. Ik heb jarenlang met veel plezier en passie voor PB Products gewerkt. Maar om een aantal (prive)redenen vond ik afgelopen zomer dat het tijd werd voor een nieuw avontuur. Dat avontuur heeft inmiddels de naam De Tacklebox gekregen. Een nieuwe uitdaging die we met veel plezier en vertrouwen tegemoet zien. Tegen Mike zou ik willen zeggen; vanaf 1 maart ben je welkom in Beilen. Dan kun je objectief beoordelen van welk 'kaliber' de onderneming is.. Vriendelijke groet, Martin Post |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou duidelijk lijkt me, bedankt voor de info |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Even wat feiten!
Ultimate is niet failliet.
Er is veel verwarring over failliet en je terug trekken als groothandel. Dat laatste is een jaar/ 1 1/2 jaar geleden gebeurd. Ultimate is gestopt als groothandel, en is zich gaan focussen op partij handel.
Dan is de link naar BVA auctions ook even gemaakt. De hengelsport spullen die daar staan komen wel van Ultimate vandaan maar zijn dus als partij handel via BVA aangeboden.
Per 1/1/13 is Ultimate helemaal gestopt met alle dingen die ze doen en daarmee is ook Ultimate een naam die verdwijnt. Dit heeft niets met failliet te maken maar de geld mensen achter de schermen wilde geen geld er meer in steken. Ook omdat er in het segment waar Ultimate in zat te weinig rendement zat.
Dus dat is de uitleg over Ultimate.
Nu PB. Met het verdwijnen van Ultimate is ook de NL verdeler van PB Products en Rosemijer verdwenen. Want Ultimate was dé verdelen van deze merken. Maar volgens mij zijn Rosemijer en PB gewoon door gegaan onder een eigen vlag zal ik maar zeggen.
Binnen PB zijn er verschuivingen geweest waaronder Martin (eigen winkel) en Koen (geen idee waar die nu zit). En tevens gaat PB ook gewoon door onder PB Tackle. Deze staat ook gewoon op de beurs stand 425.
Dan even het hit en run systeem. Het is een prachtig systeem maar een groot deel van de productie lag in Engeland. Iets wat het ook aan de prijs maakte. Volgens mij zijn ze achter de schermen bezig met een verbetering en verplaatsing van de productie. Ook word er volgens mij gekeken of de loodblokken ook los verkocht kunnen gaan worden. Want was is beter dan alleen het blokje te hoeven vervangen als je wil wisselen in je gewicht. Clips zijn het zelfde van alle gewichten.
Voor zover de info die ik gehoord heb. En ik denk dat nu alles wel duidelijk is. |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Dat het niet goed gaat met PB, staat los van de problemen bij Ultimate.
Waar is Piet Vogel? Waar is Ronny de Groote? Deze lijst is oneindig lang.
Koen zal wel weer lesgeven.... |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Raymon Reterink schreef:.... Volgens mij zijn ze achter de schermen bezig met een verbetering en verplaatsing van de productie. Ook word er volgens mij gekeken of de loodblokken ook los verkocht kunnen gaan worden. Want was is beter dan alleen het blokje te hoeven vervangen als je wil wisselen in je gewicht. Clips zijn het zelfde van alle gewichten. Dat is een goede vertaling van de eerdere Engelse reactie van PB UK eerder hier. Overigens willen zij tevens een verbetering van de coating. Ik ga er vanuit, maar wie ben ik.. , dat de huidige voorraad leegverkocht (al dan niet tegen dumpprijzen) wordt en het een aardige tijd gaat duren voordat er weer inline versie in Nederland beschikbaar zal zijn. We weten immers dat het een allemachtige tijd duurde voordat het op de Nederlandse markt beschikbaar was. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 januari 2013 20:41:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Wordt PB Hit & Run (inline versie) niet meer gemaakt?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.