20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
Momenteel ben ik van plan om nieuwe lijn om mijn molens te gaan zetten voor het nieuwe seizoen, echter weet ik nog niet zo goed welke ik zal kopen heeft iemand van jullie nog tips op het gebied van lijn het liefst een camouflage zinkende lijn ik hoor het graag van jullie Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 januari 2013 22:44:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
p-line floroclear 0.30 clear versie , het is nylon maar fluorcarbongecoate ik heb ze ook en gooi er nog vrij ver mee , zinkt als een baksteen camoufleert ongezien (fluorcarbon pakt zand enz op). Voor mij is p-line echt top! heb net 2 klossen van 1000 m besteld bij markerworld.nl |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Korda Subline Brown. valt mooi weg op iedere bodem. zinkt als een baksteen , is schuurbestendig en is heel soepel. kost 25 euro voor 1000 meter. ik vis zelf met de 0,40. maar gebruik het ook onder taaie omstandigheden. en ook met name omdat ik een zwaar tegenstander ben van gevlochten lijn. doe er je voordeel mee zou ik zeggen. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-12-2012(UTC) Berichten: 57
|
En ik zweer bij Trabucco T-Force. Kwaliteitslijn met hoge trekkracht en ook nog eens goed geprijsd bij www.goedkopervissen.nl |
Tellerstand riviervissen vanaf April 2013 :
Aantal :5 Zwaarste: 12,5 kg |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
Kijk ook eens naar de fluorcarbon van Ultima, SUPERLIJN!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
tim_tigers schreef:p-line floroclear 0.30 clear versie , het is nylon maar fluorcarbongecoate ik heb ze ook en gooi er nog vrij ver mee , zinkt als een baksteen camoufleert ongezien (fluorcarbon pakt zand enz op). Voor mij is p-line echt top! heb net 2 klossen van 1000 m besteld bij markerworld.nl ik ga helemaal met je mee afgelopen jaar voor het eerst er mee gevist helemaal geen klachten TOP lijn. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb pb python xs. vind ze echt super, relatief goedkoop en heeft een grote knoopsterkte. heeft weinig rek maar kan wel een beetje springerig zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
piet vogel duranium is ook echt een lekker lijntje, niet duur, sterk met de kleur zit het ook goed. werpeigenschappen zijn ook goed en het zinken is wel minder het is echt een langzaam zinkende lijn maar als je hem de tijd geeft gaat ie wel op de bodem liggen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Shimano tribal Is kei sterk en kei mooi gecamoufleerd
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
David v. Z schreef:piet vogel duranium is ook echt een lekker lijntje, niet duur, sterk met de kleur zit het ook goed. werpeigenschappen zijn ook goed en het zinken is wel minder het is echt een langzaam zinkende lijn maar als je hem de tijd geeft gaat ie wel op de bodem liggen. Heb ik vorig jaar er even opgehad tijdens een weekje frankrijk-semi-vis-vakantie. Het bleef fout gaan op de knopen hoe nat je het ook maakte tijdens het aantrekken van de knoop. Kan een slechte productie serie zijn geweest natuurlijk, maar ik durf het niet meer aan met die lijn. Was blij dat ik gevulde reserve spoelen bij me had.
|
|
|
|
|
ooh ik heb hier geen last van gehad maar ik zal wel even gaan opletten |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
b de jong schreef:Kijk ook eens naar de fluorcarbon van Ultima, SUPERLIJN! alsjeblieft zeg.... lijnbreuken en kinken bij het leven. sorry maar ik vind dit echt enorme troep! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
het klosje van markerworld p-line floroclear 0.30 voor 1000 meter kost nu zelfs maar 15 euro , het is sterker als gewone nylon en ik verzeker je dit kun je in 99 procent van de gevallen gebruiken. En het heeft toch nog een trekkracht van 10.9 kg , ruim voldoende vind ik |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
|
tim_tigers schreef:het klosje van markerworld p-line floroclear 0.30 voor 1000 meter kost nu zelfs maar 15 euro , het is sterker als gewone nylon en ik verzeker je dit kun je in 99 procent van de gevallen gebruiken. En het heeft toch nog een trekkracht van 10.9 kg , ruim voldoende vind ik 10,9 kg ruim voldoende? kwa trekkracht heb je aan 12 lbs al voldoende het gaat om de schuurbestendigheid dus ik weet zeker dat je deze lijn in 30/100 niet in 99% van de gevallen kunt gebruiken |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
dit jaar gaat er ook weer subline 0.40 op.. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 januari 2013 13:58:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-8-2012(UTC) Berichten: 29
|
David v. Z schreef:piet vogel duranium is ook echt een lekker lijntje, niet duur, sterk met de kleur zit het ook goed. werpeigenschappen zijn ook goed en het zinken is wel minder het is echt een langzaam zinkende lijn maar als je hem de tijd geeft gaat ie wel op de bodem liggen. Helemaal niet mee eens, blijven steeds maar pruiken in springen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
p-line! ! niet twijfelen gewoon doen.. de beste lijn op de markt. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
b de jong schreef:Kijk ook eens naar de fluorcarbon van Ultima, SUPERLIJN! Kan ik me bij aan sluiten, de POWER CARP is een heel mooi lijntje! Ook erg schuurbestendig en zinkt als een baksteen. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
raar, op alle forums zijn de meningen van de Ultima totaal verdeeld. De een vind het top en de ander vind m bagger. Ik had deze ultima ook bijna gekocht, maar heb toch besloten op dit jaar de Fox Aquos eens een kans te geven. Relatief weinig rek, ZEER clear en 0.35 mm is 20 lb trekkraht.
Iemand al mee gevist? |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Raar is het niet Sander, iedereen zijn visserij en eisen over lijn zijn anders. Gewoon kijken wat bij jou visserij het beste is. Ik zelf heb geen ervaring met fox lijnen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.