25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Is het nieuw dat we nu ook achter de komma gaan raden? Laat het even weten dan, want dat wist ik nog niet... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
je moet toch wat als zo`n beetje alle gewichten die je in gedachten had al gezegd zijn. |
Mvg Klerk.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
JeroenD schreef:Is het nieuw dat we nu ook achter de komma gaan raden? Laat het even weten dan, want dat wist ik nog niet... in kg toch wel ja. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Frank: is het een domme vraag wanneer ik vraag, wat bedoel je met "cultuurwater"? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Okay, bij KG begrijp ik het wel. maar bij ponden word toch echt een beetje te gortig naar mijn mening. Dan wordt het volgens mij een beetje onoverzichtelijk... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
JeroenD schreef:Is het nieuw dat we nu ook achter de komma gaan raden? Laat het even weten dan, want dat wist ik nog niet... Het is "crisis" mensen vechten voor elke gram d
|
|
|
|
|
@ Jowan; Zou dat het soms zijn? |
|
|
|
|
heren jullie hebben gelijk ik heb hem ff aangepast |
Mvg Klerk.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Johan Krenger schreef:42 pond, 21 kg?
Mooie vis!! Dit is het juiste gewicht! Je bent aan zet, laat ons genieten! @ iedereen, bedankt voor de complimentjes! Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Haha na lang niet mee gedaan te hebben in 1 x goed.. maar we zetten die van luuk door!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.