logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's<1234>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
whitey  
#21 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 17:44:11(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
GeertR schreef:
@whitey
Klopt, dit was waarschijnlijk een uur of twee enkele reis. Ik weet al niet meer of mijn brommer toen al opgevoerd was. De kou viel op zich wel mee en dat had deels te maken met de storm waar ik zo,n last van had. Kortom eerst een goede twee uur voor de heenreis waarbij je uit moest kijken dat je niet van het viaduct afwaaide, daarna je hengels optuigen, om er vervolgens achter te komen dat er niet te vissen valt. Daarna dus weer de terugreis van eenzelfde tijdsduur als de heenreis.

Ik heb trouwens niets gevangen toen :-)

Respect!
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
ej de klerk  
#22 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 17:55:41(UTC)
ej de klerk

25 ponder

Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
ongeveer 15 min. net alle spullen naar de waterkant gesjouwd( op een stek waar je niet mag nachtvissen) krijg ik controle...impakken en wegwezen maar weer.
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
whitey  
#23 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 18:01:55(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

ej de klerk schreef:
ongeveer 15 min. net alle spullen naar de waterkant gesjouwd( op een stek waar je niet mag nachtvissen) krijg ik controle...impakken en wegwezen maar weer.

Zonder materiaal inbeslagname?
ej de klerk  
#24 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 18:04:41(UTC)
ej de klerk

25 ponder

Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
gelukkig wel...het waren vrij schappelijke heren van de sterke arm van der wet.
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
Henk Haarlem  
#25 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 18:33:21(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jowan schreef:
Vraag mij toch sterk af hoe de Scope Range het er vanaf gaat brengen Think

Lees "veel" problemen met de Entity's verwacht je niet van een gerenommeerd merk!

Ik heb nog steeds geen probleem met de entity gehad, iets met weten hoe je met je spullen moet omgaan.

Maar ontopic
Kortste sessie zijn de keren dat je aankomt en het is dicht gevroren of er zat een stekkepezer/of iemand die het niet kon weten op de stek.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Mister X  
#26 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 19:21:15(UTC)
Mister X

50 ponder

Kan heel goed zijn dat een bepaalde oplage "fabricagefouten" heeft gehad.

Deze hengels werp je niet zomaar in 2 "wat je mag geloven" (NASH youtube filmpjes)!

Met je eens zuinig verstandig omgaan met spullen! Alles kan bij slecht gebruik stuk Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 januari 2013 19:25:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thimon  
#27 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 19:24:36(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
bart gelan schreef:
@thimon: ook van de entity's afgestapt?

Absoluut. stomme rommel.

de hengels lijken qua uiterlijk heel wat. maar het is gewoon een fabriekshengel met een chique uiterlijk waarvan de kwaliteit nogal te wensen overlaat......

heb nu hengels van 'the force' die zijn helemaal geweldig! een paar enorme bakken al mee gedrild. helemaal verkocht aan de stokjes. Like
Doorzetten wordt beloond!
thimon  
#28 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 19:26:18(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Jowan schreef:
Kan heel goed zijn dat een bepaalde oplage "fabricagefouten" heeft gehad.

Deze hengels werp je niet zomaar in 2 wat je mag geloven (NASH youtube filmpjes)!

Met je eens zuinig verstandig omgaan met spullen! Alles kan bij slecht gebruik stuk Knipoog

deels heb je hier gelijk Jowan. maar de Entity's lieten niet alleen bij mij, maar bij opvallend veel mensen nogal te wensen over. dit was echt een duidelijk kwaliteitsprobleem. gewoon een snelle commerciele fabriekshengel die veel geld op moest leveren. maar jammer voor nash.... viel dit even vies tegen. d'oh!
luuk heesters  
#29 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 19:43:57(UTC)
luuk heesters

15 ponder

een half uurtje want na een kwartiertje liep mijn hengel af en was de buit binnen.
ook een aantal keer gehad dat je met je spullen naar de waterkant sjouwt en dat er vervolgens controle komt. net als je je spullen aan het water hebt staan. komen ze zeggen dat er niet na zonsondergang gevist mag worden en verzoeken ze me vriendelijk weer op te ruimen. het is klote maarja dan rijdt je maar door na het volgende water. ( wel wetende dat je er niet mag nachtvissen )
Mister X  
#30 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 19:45:13(UTC)
Mister X

50 ponder

Als het waar is wat je zegt lees geen reden waarom niet is dit een slechte zaak!

Naam aan dat je de hengels zelf in handen hebt gehad (los van je eigen hengels).

Jij werkt toch in een viswinkel waaruit je deze conclusie trek op basis van ervaring?

De mentaliteit van Kevin Nash altijd gerespecteerd heeft een bepaalde kijk op zaken.

Hoop echt dat dit "incident" NASH niet "corrupt" maakt zou dit heel jammer vinden!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 januari 2013 19:58:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

whitey  
#31 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 20:48:01(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Eigenlijk mogen de oorzaken van onverwachte eindes van sessies ook worden aangekaart, zoals plotse diaree, of overvallen worden etc....
thimon  
#32 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 20:55:55(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Jowan schreef:
Als het waar is wat je zegt lees geen reden waarom niet is dit een slechte zaak!

Naam aan dat je de hengels zelf in handen hebt gehad (los van je eigen hengels).

Jij werkt toch in een viswinkel waaruit je deze conclusie trek op basis van ervaring?

De mentaliteit van Kevin Nash altijd gerespecteerd heeft een bepaalde kijk op zaken.

Hoop echt dat dit "incident" NASH niet "corrupt" maakt zou dit heel jammer vinden!

Jowan ,

klopt helemaal. ik werk in een hengelsportzaak. in de winkel verkopen we zelf de Nash entity's ook. helaas moet ik uit ervaring concluderen dat deze hengels bijzonder vaak terug kwamen met kapotte topdelen , of zelfs op de pensluiting door de midden waren geknald. dit lijkt mij geen toeval. al helemaal niet vergeleken met alle andere topmerken hengels die ik verkoop. daar komt namelijk amper of nooit iets van terug.

even voor de duidelijkheid... Nash is een geweldig merk. en heeft zich al lang bewezen. de kleding, tenten, stoelen , stretchers, slaapzakken.... alles is geweldig. alleen met de fabricatie van deze stok zijn ze niet handig geweest.

Nash zou slim zijn als ze van dit incident leren.

ik heb zelf een tijdje met de hengels gevist. helaas vond ik de kwaliteit nogal teleurstellend. dus ik spreek uit ervaring.

nogmaals verder heb ik helemaal niks af te dingen op het merk Nash , en ook niet op Kevin Nash zelf. geweldig merk , geweldige man.

Like

Bewerkt door de gebruiker zondag 20 januari 2013 00:23:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

enzyme27  
#33 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 21:07:46(UTC)
enzyme27

20 ponder

mijn sessie duurde vandaag maar n et 3 uurtjes... bha bha wat was het koud. rodpot vast aan de grond gevroren. trok het gras mee toen ik na huis ging Tong
en de wind was gewoon te koud.
Mister X  
#34 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 21:14:59(UTC)
Mister X

50 ponder

thimon:

Bedankt voor de uitleg kan hier verder niets meer aan toe voegen Blijb

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 januari 2013 21:16:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#35 Gepost : zaterdag 19 januari 2013 23:10:55(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
10 seconden! Ik kwam na een lange fietstocht aan bij mijn stek, keek even rond en dacht "Nah, vandaag niet"... terug naar huis gereden en terug in mijn bed gekropen. Ik was de dag daarvoor wel pas terug thuisgekomen van een Teambuilding...
Me...myself...and my rods!
Ruud Gosselink  
#36 Gepost : zondag 20 januari 2013 02:03:28(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Ik schreef eerder 5 minuten, maar die 10 seconden kan ook wel. Vorige week zondagavond, alles klaar, maar toen ik van de voordeur naar de berging stapte (2 meter) dacht ik brrrrrrrrrr en heb me omgedraaid en ben weer naar binnen gegaan.
bart gelan  
#37 Gepost : zondag 20 januari 2013 12:13:53(UTC)
bart gelan

10 ponder

Bedankjes: 2 keer
ook ik dacht nash maakt geen rommel, das even vies tegengevallen met die entity waren zeer proper afgewerkt en mooie actie maar er waren er veel die zonder reden in 2 braken.. ook de mijne, iedereen kan eens een foutje make maar dit was niet zomaar mijn eigen fout..
ik ga altijd goed om met m'n spullen dus kan niet direct inzien wat ik verkeerd zou gedaan hebben..
voor de rest vind ik nash een super merk, allee spijtig dat ze zo onbezonnen te werk gingen met de entity's..

groetjes
life isn't epic..
but you can always try to make it epic!
luuk heesters  
#38 Gepost : zondag 20 januari 2013 18:04:19(UTC)
luuk heesters

15 ponder

ik heb het zelf ook met de nash hengels ervaren meerdere malen dat hij bij de top doorbrak..
zonder enige reden. met mijn andere hengels nooit meegemaakt.
Henk Haarlem  
#39 Gepost : zondag 20 januari 2013 18:27:01(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

thimon schreef:
ik werk in een hengelsportzaak. in de winkel verkopen we zelf de Nash entity's ook.

Like

Waarom verkopen jullie ze dan nog steeds, als de ervaring is dat ze slecht zijn, of liegen jullie tegen de klant?

En als er word gevraagd aan de verkoper " is dit een goede hengel/" wat is dan daar het antwoord op?

En van de hoeveel verkochte intity's komen er terug?
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
thimon  
#40 Gepost : zondag 20 januari 2013 18:35:01(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Henk Haarlem schreef:
thimon schreef:
ik werk in een hengelsportzaak. in de winkel verkopen we zelf de Nash entity's ook.

Like

Waarom verkopen jullie ze dan nog steeds, als de ervaring is dat ze slecht zijn, of liegen jullie tegen de klant?

En als er word gevraagd aan de verkoper " is dit een goede hengel/" wat is dan daar het antwoord op?

En van de hoeveel verkochte intity's komen er terug?

Beste Henk.

mijn collega's en ik hebben na de vele incidenten ook besloten om de hengels voorgoed uit ons assortiment te halen. dus wanneer er klanten komen die er interesse in hebben zullen wij altijd eerlijk zijn. onze winkel staat daar ook om bekend in Nederland.

Blijb
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (8)
4 Pagina's<1234>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.