Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 4
|
Heeft er iemand ervaring met fishfinder lowrance x4? Voor mij is diepte, bodemverloop (hard of blubber, obstakels, wier of geen wier) en gemakkelijk in gebruik het belangrijkst. Ook de prijs liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
mvg. JP
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
de lowrance X4 is één van de betere dieptemeters op de markt. maar ik denk dat als je zo goedkoop mogelijk en simpel mogelijk wilt, je niet moet beginnen aan een lowrance. die zijn best wel uitgebreid. ik zou je dan eerder een LUCKY aanraden. dat is een nieuw type diepte meter in nederland. en staan ook veel goede berichten over op bepaalde forums. verder is deze diepte meter erg simpel , een mooi groot scherm en heeft de opties die je beschrijft als eisen. bij de winkel waar ik werk kost een draadloze versie van de LUCKY 250 euro , exclusief inbouw. wil je die ingebouwd hebben , ben je ongeveer 350 euro kwijt. succes! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Dag JP! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Hey Patrick,
Maak jij gebruik van een dieptemeter?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Neen, gewoon met peillood, mag geen boot worden gebruikt waar ik meestal vis, Frank zal u wel kunnen helpen hoor. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
hallo jp Je moet maar eens kijken op de site van sonarcon.be. (dat ligt ergens rond Antwerpen) Daar heb ik een paar jaar geleden ook mijn cuda 300 gekocht. Is redelijk duur maar dan heb je ook wat ze doen ook de x 4.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.