10 ponder Lid sinds: 11-12-2010(UTC) Berichten: 51
|
hallo
wil er dit jaar mee beginnen en lees er verschillende dingen over. zou wel willen weten als het nu werkt of niet???
mvg remco |
niet geschoten is altijd mis |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bij mij werkte het prima afgelopen jaar |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb er voor dit seizoen reeds 1 set van 3 hengels mee uitgerust, nog niet geprobeerd, wel al gehoord dat het heel effectief werkt. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Of het systeem werkt moet jezelf ondervinden. Let wel dat niet iedere bodem geschikt is om een optimale werking van het systeemte bewerkstelligen. Maar dat zul je snappen. Een zachte bodem zal meer weerstand geven dan een hardere bodem. Dit is teminste mijn bevinding. Dus weten hoe de bodem is lijkt me wel makkelijk. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Systeem is heel simpel zelf te maken (alleen voor inline lood)! Knip de lange stengel af van het inline lood plastic (insert). (Je houd een klein stukje plastic over waar een wartel in past). Vis dit systeem met een leader scherpe binnen randjes van het lood zou de hoofdlijn kunnen beschadigen dit moeten wij niet hebben! Werking: tijdens het kopschudden schiet het lood DIRECT los. De vis kan het lood nooit meer gebruiken om de haak te lossen! Dit alternatief kan simpel worden gebruik zonder extra kosten Bewerkt door de gebruiker maandag 14 januari 2013 22:02:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik dit systeem erg veel. Het tackelt namelijk meerdere problemen. Het is visveilig en (mits je met slappe lijnen vist) kan het loodgewicht niet gebruikt worden om de haak los te krijgen. In de praktijk werkt dit heel erg mooi. Een bijkomend voordeel is dat het net zo gemakkelijk werkt als een 'gewone' loodclip. Voor mij geen gewone clips meer
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.