5 ponder Lid sinds: 22-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
yow CF'ers
ik zou me mss eens willen wagen om zelf een onderhoud te doen op mijn Daiwa Infinity molens. zijn er mensen hier op het forum die daar al enige ervaring mee hebben en me zo wat tips kunnen geven hoe er aan te beginnen?
eventueel een goed adres (liefst in limburg) om ze binnen te brengen tegen een schappelijke prijs mag ook! maar wil er liefst eerst zelf eens aan beginnen als dit te doen is...
grtzzz boutske
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 35
|
Ben ook zeer benieuwd naar jou vraag Dirk...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Als je het echt goed wilt doen moet je de gehele molen uit elkaar halen,ontvetten,invetten en weer alles monteren. Ik doe het altijd zelf en vind het leuk om mijn eigen materiaal goed te onderhouden. Ik ben automonteur en dan is het een prettige afwisseling om eens iets met fijner materiaal te doen hahaha
|
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
|
Ja klopt, het nadeel is hier van dat je het molenhuis dus niet reinigt. Vraag me alleen een beetje af is dit gewoon voor iedereen goed te doen is. Want ben ik bang als ik die van mij openschroef dat er dan iets mis gaat. En wat moet ik dan precies reinigen, en wat niet? Als iemand die dit goed kan zich aanbied, en niet te ver weg woont. PM me dan even uiteraard zit er dan een vergoeding aan. Of een winkelier is ook goed. @Badboy: Kom je uit Beek van Beek en Donk (noord brabant)? Of uit een andere Beek? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 januari 2013 21:27:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Nee ik kom uit Beek bij Maastricht in de buurt |
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
ach zo, beek kort bij maastricht (en geleen dan) zelf ben ik van maasmechelen! doe je dat onderhoud van de infinity's ook op aanvraag??
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.