CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
lions sport molens? do of don't laat maar los!!!
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-11-2012(UTC) Berichten: 4
|
Ben nog volledig aan t zoeken in alle hoeken.welk merk, welke prijs. Heb tot nu toe twee 2e hands molens gehad.Titanium runners. Best leuk maar kan tuurlijk beter. Eentje begint t optegeven. Raad of advies voor opvolgers? 75 per molen moet ik kunnen vinden. Alle comments gewenst!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Misschien shimano dl10000ra Die heb ik en ben er surper tevreden mee kost 75,-
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-11-2012(UTC) Berichten: 4
|
Bedankt voor je tip. Deze week korting bij hengelsport winkel in de buurt dus zal zeker die shimano goed bekijken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen lion sports molen kopen !!! wss de grootste brol die je maar kan kopen. ik heb de fout begaan en na een half jaar was hij kapot. en ik ben heel voorzichtig met mij materiaal. de slip kraakt en is zeker niet soepel, na 2 maand was de baitrunner kapot. dus mijn advies is koop shimano of daiwa etc mvg Mikaël
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Wil je nieuwe of zijn gebruikte ook goed? Emblems worden regelmatig op MP aangeboden. Misschien nieuwe Emblem S via UK. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Heb de Shimano Beastmaster 7000 XSA zwart mat met geel, en zijn big pits, nog geen problemen mee gehad en kostte 75 euro, top molens als je mij vraagt, en zeker om te beginnen kan het niet slecht zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
shimano beastmasters lijken mij perfect, ik heb de shimano ultegra xt-b 14000, maar dat ligt beetje boven je budget. maar hiervoor ook shimano gehad en nooit problemen mee gehad! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
kheb zelf ook de shimano DL10000RA Als je het mij vraagt, schitterende molens tegen een mooie prijs
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
lions sport molens? do of don't laat maar los!!!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.