logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#21 Gepost : woensdag 10 oktober 2012 20:14:10(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Johan Krenger schreef:
Das het mooie als je in staat bent een grote hond mee te nemen.. komen ze niet eens in de buurt!!


Ik heb alleen maar katten.... Dus... Dat maakt niet echt indruk...
Jorden  
#22 Gepost : woensdag 10 oktober 2012 21:22:53(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Tegen dit soort gevallen ga je niet veel kunnen doen. Dat is het risico dat je tegenwoordig moet nemen als je gaat nachtvissen... jammer dat het al zo ver is gekomen. Ik mag nu geluk spreken dat ik altijd vis op een afgesloten domein, maar heb toch nog altijd een C02 pistool bij voor het geval dat!
Me...myself...and my rods!
Marco Boer  
#23 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 21:59:11(UTC)
Marco Boer


5 ponder

Lid sinds: 5-10-2012(UTC)
Berichten: 17

Ik heb toch altijd wel een knuppeltje bij me, maar goed tegen een pistool begin je niet zo heel veel.

Wat ik nog wel eens doe als ik midden in de rimboe zit is voor een extra alarmsignaal zorgen. Maar goed dan ben je alleen maar ff wakker voordat iemand echt bij je tent staat en als dat dan met een pistool is dan doe je alsnog niet veel...
Ciao,

Marco

http://www.dekarperboer.nl

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen!
Lodewijk  
#24 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 22:11:24(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
waar wonen jullie allemaal joh.........
als ik dit zo lees lijkt t het wilde westen wel..........
ik kan hier echt niet over mee praten en erwin denk ik ook niet??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Johan Krenger  
#25 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 09:32:08(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Erwin schreef:
Johan Krenger schreef:
Das het mooie als je in staat bent een grote hond mee te nemen.. komen ze niet eens in de buurt!!


Ik heb alleen maar katten.... Dus... Dat maakt niet echt indruk...


Een kat kan ook indruk maken hoor!!

Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Poesje.png
dreamcatcher  
#26 Gepost : dinsdag 16 oktober 2012 17:09:59(UTC)
dreamcatcher


25 ponder

Lid sinds: 24-12-2010(UTC)
Berichten: 462

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Mijn hond gaat al helemaal los als er een vogel aan komt vliegen, das ook geen pretje
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Erwin  
#27 Gepost : dinsdag 16 oktober 2012 17:34:30(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
@Johan. Ze lijken er wel op. Zijn alleen wat kleiner ...
roy van dijken  
#28 Gepost : zaterdag 12 januari 2013 15:26:18(UTC)
roy van dijken


15 ponder

Lid sinds: 9-1-2013(UTC)
Berichten: 194

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Is toch niet normaal dat als je lekker nachtje gaat vissen,
dat je spullen mee moet nemen om jezelf te beschermen,
sommige kunnen ook nooit iemand zijn hobby respecteren.

Grts
Testvisser bij Esvsupplies

www.carpteamzuid.com

Facebook: carpteamzuid
Instagram: karperking
Henk Haarlem  
#29 Gepost : zaterdag 12 januari 2013 21:58:03(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Veel van deze verhalen zijn verzonnen om concurrentie te drukken, ken veel verhalen van sloterplas echter heb ik daar nooit wat van gemerkt, ook spaarnwoude was zo'n "gevaarlijke" plek (geen rustiger plek mee gemaakt) ook hier in het park eens een visser uit zijn tentje getrokken en afgetuigd, door zijn zwager omdat hij bij hem had ingebroken, familie kwestie zeg maar.
Ook word er wel eens iets niet afgerekend wat wel is gekocht dan krijg je wel eens bezoek van de boze verkoper, (Dealer Knipoog )

De gevallen echte overvallen zijn zeldzaam in ieder geval.
In dit heeft Lodewijk het juist, waar zitten jullie te vissen?

WIE VAN HIER HEEFT HET ECHT DIRECT DAN WEL INDIRECT (GETUIGEN ZIJN) HET MEEGEMAAKT VAN DIT?

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 januari 2013 21:59:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
David v. Z  
#30 Gepost : zaterdag 12 januari 2013 22:08:45(UTC)
David v. Z


25 ponder

Lid sinds: 6-8-2012(UTC)
Berichten: 492

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
mee eens, hier gebeurt het ook zelden of nooit. ze zeggen allemaal dat het bij de Tuilse put (hier in de buurt) ook zo gevaarlijk is omdat er heel veel junks rondlopen, maar die mollen alleen elkaar. iemand die ik ken heeft er in 2012 ongeveer 50-60 nachten gezeten en nooit iets gemerkt. Terwijl iedereen toch echt zegt dat het zo gevaarlijk is.
gooi je problemen uit, vang je dromen.
Mister X  
#31 Gepost : zaterdag 12 januari 2013 22:20:30(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

In het verleden is het hier erg geweest. God zij dank gelukkig niet meer!

(Junkie stijf van de ketamine besluiten tijden een sessie te gaan zwemmen)!

(Tijdens een sessie OUD bekende tegen komen blijk hardcore veslaaft te zijn.
Naar de kloten voor mijn ogen crack cocaine roken op een stuk aluminiumfolie)!

Iemand heeft op mijn thuis water jonge meisjes gedrogeerd en verkracht.

Deze "slimmerik" heeft niet kunnen bedenken (gelukkig maar)
dat waar hij het terrein is opgekomen hij ook weer uit moet.

Tijdens zijn laatse pogingen is het "fout" gegaan het meisje is weg kunnen komen.

Voorbijgangers hebben alles zien gebeuren en deze man in elkaar getrapt Applause

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 januari 2013 00:16:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luukcarp  
#32 Gepost : zondag 13 januari 2013 08:18:05(UTC)
luukcarp


30 ponder

Lid sinds: 19-4-2011(UTC)
Berichten: 774
Locatie: Elst

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
wat erg joh!

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
De Spie  
#33 Gepost : zondag 13 januari 2013 15:16:49(UTC)
De Spie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-10-2011(UTC)
Berichten: 14

ik ben al enkele weken bezig op een kanaal waar er verschillende 'zaakjes' gedaan en verkocht worden, best druk op sommige momenten van de vooravond & nacht Geschokt,
maar ze zijn gewoon met hun ding bezig en laten de vissers gerust Blijb .
zolang je hun gerust laat laten zij je ook gerust, zo simpel is het, natuurlijk als je de politie gaat liggen bellen omdat je er niet mee om kan, jah dan kan je wel eens bezoek krijgen...Verdrietig
ronalddehoog  
#34 Gepost : zondag 13 januari 2013 16:30:58(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Bij mij in de buurt zijn mij ook niet echt gevallen van overvallen e.d. bekend. Bij mijn thuiswater is zo'n klein parkeerplaatsje, daar gebeurd ook wel is het een en ander(lees: Dealen) soms dan komen er auto's langs je tent rijden om 12-2 uur 's nachts. Maar ik ben totaal niet bang dat mij wat aangedaan word. Heb daarom ook geen beschermingsmiddelen bij me. Als die gasten jouw wat aan doen, dan komt dat in het (plaatselijke) nieuws en zal er veel meer gecontroleerd worden. Dat is alleen maar in hun eigen nadeel.

Ook ben ik van mening dat je beter geen beschermingsmiddelen in je tent kan hebben liggen. Als die er wel liggen, is de kans op 'impuls-aanvallen' veel groter, je gaat er zelf alleen maar gekke dingen van doen, mocht je overvallen worden. Ik heb zoiets, bedreigen ze me met een mes of een pistool. Gaat je gang maar, neem maar mee wat je mee wil nemen. Mijn leven is me toch echt veel belangrijker dan wat visspullen.
Voer geen oorlog, voer de vissen.
tielsevisteam  
#35 Gepost : zondag 13 januari 2013 20:07:52(UTC)
tielsevisteam


5 ponder

Lid sinds: 28-5-2011(UTC)
Berichten: 47

Ongeveer 10 jaar gelden ging k voor het eerst nachtvissen op een rivier was zeer donker en een verlaten plek.
We zaten te vissen naast een brug en rond uur of 11 kwam er groep ongeveer 16 jongeren langs 1 van hun had een probleem met mijn maat hij wou praten met hem. Terwijl ze staan te praten slaat er een hem recht op ze neus hij lag gelijk op de grond. Ik zeg er wat van en voor dat ik uit me woorden ben krijg ik een klap op de zijkant van me hoofd gelijk tijdje buiten westen.

Toen ik bij kwam lag k nog op de grond en mijn maat ook ik zag hoe ze hem in ribben en gezicht schopden.
Toen gingen ze weg. Alleen de 3 dames uit de groep bleven achter en gingen kijken bij mij en die maat. We zijn die avond gelijk naar huis gegaan. Op het eerste moment leken we allebei niks te mankeren.

Eenmaal thuis kreeg ik een dikke wang ben om 2uur snachts nog naar 1e hulp geweest ik had een bloeding in me wang.
Toevallig kwam ik me maat tegen ook daar gebroken neus en blauw oog.

We hebben het gelukkig goed afgebracht maar ik vis daar dus nooit meer.

Bewerkt door de gebruiker zondag 13 januari 2013 20:14:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

michiel hoeybergs  
#36 Gepost : maandag 14 januari 2013 03:10:20(UTC)
michiel hoeybergs


10 ponder

Lid sinds: 7-1-2013(UTC)
Berichten: 74

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Mverhoef schreef:

Het is te belachelijk voor woorden,ook al neem je een hond mee.........die is ook niet tegen een kogel opgewassen!
Laten we hopen dat deze klo......n op wat voor mogelijke manier tegen de lamp lopen.
en voor de gene die dit overkomen is heel veel sterkte en probeer je vislust vast te houden,tis en blijft ondanks alles een mooie hobby!

gij zijt gegroet.




ken toch een hond (van een nonkel) die na geraakt te worden door een kogel nog leeft.
een duidse scheper die politie training gahad heeft. super beest, pakt alles wat baasje zegt! Like

is nu 3 jaar geleden en loopt nog vrolijk rond.
(blijft toch een droomhond van me, alleen de tijd ontbreekt meom er een te houden
Jordy Paauw  
#37 Gepost : maandag 14 januari 2013 16:16:33(UTC)
Jordy Paauw


25 ponder

Lid sinds: 26-2-2012(UTC)
Berichten: 495

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
ronalddehoog schreef:
Bij mij in de buurt zijn mij ook niet echt gevallen van overvallen e.d. bekend. Bij mijn thuiswater is zo'n klein parkeerplaatsje, daar gebeurd ook wel is het een en ander(lees: Dealen) soms dan komen er auto's langs je tent rijden om 12-2 uur 's nachts. Maar ik ben totaal niet bang dat mij wat aangedaan word. Heb daarom ook geen beschermingsmiddelen bij me. Als die gasten jouw wat aan doen, dan komt dat in het (plaatselijke) nieuws en zal er veel meer gecontroleerd worden. Dat is alleen maar in hun eigen nadeel.

Ook ben ik van mening dat je beter geen beschermingsmiddelen in je tent kan hebben liggen. Als die er wel liggen, is de kans op 'impuls-aanvallen' veel groter, je gaat er zelf alleen maar gekke dingen van doen, mocht je overvallen worden. Ik heb zoiets, bedreigen ze me met een mes of een pistool. Gaat je gang maar, neem maar mee wat je mee wil nemen. Mijn leven is me toch echt veel belangrijker dan wat visspullen.


Like goede instelling,

Mvg;Jordy
Geniet en drink met je maten!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.