logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
kevin vissers  
#1 Gepost : maandag 14 januari 2013 14:38:34(UTC)
kevin vissers


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 26-7-2012(UTC)
Berichten: 1

beste Mensen.

Een vriend van mij en ik zijn van plan om deze zomervakantie te gaan vissen op Le val dore.
we dachten zelf aan meer 1 maar we kijken wel is filmpjes op youtube en dan lijkt het nog al klein te zijn, en veel graskarper.
hebben jullie heer meer informatie over en misschien dat je zelf er al een keer bent geweest ?
en zien die koelkasten die je daar kunt huren er een beetje netjes uit, want mij lijkt het als die altijd buiten staan snel gaan schimmelen of in die richting.

alle informatie is welkom over dit water !

alvast bedankt.

Groet,
Kevin Vissers
Sponsor
Frans Klomp  
#2 Gepost : vrijdag 25 januari 2013 09:08:31(UTC)
Frans Klomp


5 ponder

Lid sinds: 12-3-2012(UTC)
Berichten: 35

Hoi Kevin,

Ben er zelf niet geweest, maar dan heb je toch van iemand vast wat info. Een maat van mij is er geweest met 3 personen. Het is wel een dressuur water van hier tot en met. Wordt super veel gevist, veel Engelse. Zitten genoeg mooie vissen op, maar het is wel veel moeite doen voor een vis, dit vind ik persoonlijk een uitdaging.
Verder is het er wel super commercieel complex. Bijna alles kan als er maar betaald wordt. Van complete maaltijden, visspullen, tot het huren van een fiets etc.
Als je nog specifieke info wilt, moet je het maar even laten weten. Dit kan ik dan altijd aan een maat van mij vragen, hij is namelijk niet actief op dit board.

Succes!
Berster  
#3 Gepost : vrijdag 25 januari 2013 13:50:21(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Kevin,

Ik heb afgelopen jaar op stek 6 gezeten met een maat van mij,
Opzich valt het te bevissen oppervlak wel mee zolang je maar met 3 hengels max. pp gaat vissen (4 is echt te veel).

Wij hebben in een week tijd een aantal mooie karpers tot 32 pond weten te vangen, 1 meerval van 19kilo en 3 steuren tot 18 kilo.
We visten met pellets (meerval en steur) en kleine boilies tot max 15mm + 10mm popup, bijvoeren met mais en hennep ging bij ons goed.
Als je een btje de tijd neemt dan zijn er genoeg mooie plateaus of overhangende bomen e.d. te vinden, maar vergeet ook het open water niet richting het midden.

grt
Steven D  
#4 Gepost : donderdag 21 februari 2013 21:10:33(UTC)
Steven D


5 ponder

Lid sinds: 29-1-2011(UTC)
Berichten: 35

Voor meer info, pb me maar wat je wilt weten... ben er 7-tal x geweest! Wel altijd meer 2, daar zitten de dikste vissen op (mr tevens ook het moeilijkste water van het complex).
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.