25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
weet er iemand nog een leuk budgetbolletje? want ik ben pas 13 en ik kan het me niet veroorloven om 10-15 euro per kilo uit te geven. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 47
|
David v. Z schreef:weet er iemand nog een leuk budgetbolletje? want ik ben pas 13 en ik kan het me niet veroorloven om 10-15 euro per kilo uit te geven. Starbaits Boscheboilies
|
|
|
|
|
ervaring met de voerboilies van bosscheboilies? lijken me wel prima dingen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 47
|
Opzich niet verkeerd geen oude troep het is we'll vers. Ik gebruik het zelf ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
David v. Z schreef:weet er iemand nog een leuk budgetbolletje? want ik ben pas 13 en ik kan het me niet veroorloven om 10-15 euro per kilo uit te geven. Misschien is dit wat ik heb zelf geen ervaring mee maar misschien iemand anders wel http://www.apeldoornsebo...5964/nieuwe-lijn-boilies |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
ja die had ik ook gezien en ik zal die ook in overweging nemen maar bosscheboilies is iets dichterbij en bij grotere afnames ook wat voordeliger |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-12-2012(UTC) Berichten: 4
|
rhinobaits heeft ook goede bollen! vis er nu al een tijdje mee vooral de goldfish..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Dinobaits**
idd goede bollen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ga ook Apeldoornse boillies gebruiken, maat van me heeft ook de voerboililies van Bosscheboillies gehad, ze zijn wel vers maar alle smaken door elkaar ben ik niet zo van Verschillende kleuren zou wel weer goed kunnen werken!
Mvg |
|
|
|
|
|
welke smaken zitten er in dan? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
David v. Z schreef:welke smaken zitten er in dan? Waarschijnlijk alle smaken die ze verkopen. Het is de overblijfsel van de productie lijn. Ook weleens crapboilies genoemd. IK zou dat nooit als voer boilie willen gebruiken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
met freezers gaan vissen , ten eerste beter, ten tweede goedkoper. heb je al voor 3,50 / 5,00 de kilo. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Nadeel van freezers vind ik als ze gedroogd zijn wegen ze geen klote meer en probeer ze dan maar eens met een werppijp ver weg te zetten met een lekker briesje
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:David v. Z schreef:welke smaken zitten er in dan? Waarschijnlijk alle smaken die ze verkopen. Het is de overblijfsel van de productie lijn. Ook weleens crapboilies genoemd. IK zou dat nooit als voer boilie willen gebruiken. dan denk ik dat ik voor de normale lijn ga, daar zal de kwaliteit wel beter van zijn |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
David v. Z schreef:Henk Haarlem schreef:David v. Z schreef:welke smaken zitten er in dan? Waarschijnlijk alle smaken die ze verkopen. Het is de overblijfsel van de productie lijn. Ook weleens crapboilies genoemd. IK zou dat nooit als voer boilie willen gebruiken. dan denk ik dat ik voor de normale lijn ga, daar zal de kwaliteit wel beter van zijn Dag David als je een goede boillie wil kopen voor een degelijke prijs zou ik voor dreambaits gaan. ik vis er al jaren mee , altijd goede kwaliteit en super goede service. wat ook belangrijk voor jou kan zijn is de korting die mario van dreambaits geeft aan klanten onder de 18 jaar. je krijgt immers 15 % korting op je aankoop , dat scheelt je ook alweer in de portemonee. www.dreambaits.be zou ik zeggen groetjes Ron
|
|
|
|
|
ik heb zelf geen vervoer, en mijn vader heeft geen zin om voor boilies een uur of meer te rijden. ik heb gekeken waar alle dealers zaten, en allemaal meer dan een uur rijden. dus ik kijk nog wel even. maar nu moeten we denk weer tielsevisteam gaan helpen het is zijn topic ik heb hier nog boilies van ttb baits liggen die ik op de beurs heb gekocht smaak: fiber ice en kwa smaak en geur helemaal fantastisch. vrij zacht maar daar hou ik wel van. Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 januari 2013 21:07:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Boedha baits zit in den bosch dus das niet zo ver |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.