5 ponder Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
Beste medekarpervissers,
Weet iemand misschien waar ik ongekiemd hennepzaad kan kopen en hoeveel dit ongeveer kost?
met vriendelijke groet,
Niels
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Wel eens bij de hengelsportwinkel gekeken? Daar haal ik het altijd gewoon. Uit me hoofd gezegd, betaal ik daar zo'n 5 euro per kilo. Wordt natuurlijk goedkoper als je meer koopt. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Iedere hengelsport zaak heeft het bijna wel |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
ooh, nog nooit gezien. bedankt voor jullie reactie
|
|
|
|
|
Heb even in die lijst gezocht en volgensmij is het 10 kilo voor €25,60. Of zie ik het verkeerd? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ik dacht dat ongekiemd hennep zaad niet mocht ofso dat ik ergens hoorde?
|
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Heb even in die lijst gezocht en volgensmij is het 10 kilo voor €25,60. Of zie ik het verkeerd? Dat staat erboven, maar ernaast staat het wanneer het daarvan afwijkt. (5 en 15)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
Al je kleine hoeveeheid koopt zoals 2 kg betaal Je rond de 10 euro dan kan je denk ik zon kleine Koker of hoe je t nomt beter bemen dan betaal Je rond de 11~12 euro maar is metteen gekkookt enzo En is ook 2~2,5kg dus kost t zelfde alleen is al meteen Voorberei
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
10 euro 2 kilo. pfff belachelijk. heb je dr hier 5 kilo voor.
|
|
|
|
|
Dat is niet eens 2 kilo, want kant en klaar zit het vol water.
|
|
|
|
|
Fesker schreef:Ik dacht dat ongekiemd hennep zaad niet mocht ofso dat ik ergens hoorde? Hennepzaad is helemaal geen probleem. Wat wij doen is trouwens niet kiemen, maar open laten barsten. Bij kiemen gaat het zaadje een plantje vormen en groeien. Wanneer het gekookt wordt gaat het dood en kiemt het dus niet meer.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:
Dat staat erboven, maar ernaast staat het wanneer het daarvan afwijkt. (5 en 15)
Ohja, ik zie het. Toch volgende keer daar maar halen dan. Woon er vlakbij. Maar had nooit gedacht dat die dat zouden verkopen! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik betaal 2 euro p/kg bij me hengelsportzaakje, en als ik 20kg haal dan betaal ik 35 euro |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Fesker schreef:Ik dacht dat ongekiemd hennep zaad niet mocht ofso dat ik ergens hoorde? Hennepzaad is helemaal geen probleem. Wat wij doen is trouwens niet kiemen, maar open laten barsten. Bij kiemen gaat het zaadje een plantje vormen en groeien. Wanneer het gekookt wordt gaat het dood en kiemt het dus niet meer. Ja dat weet ik, had het gewoon ergens horen vliegen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Wanneer het gekookt wordt gaat het dood en kiemt het dus niet meer. We stonden in Frankrijk anders wel te lachen dat we in het najaar weer op de stek aankwamen er een mooi boompje (helaas vol zaad) op ons stond te wachten. En vanaf een btw een sms kwam dat er op mijn stek opeens planten stonden die er daar voor nooit groeiden, d Nee Ruud de hemp laten we door koken echt wel kiemen (dat witte "wormpje" is toch echt het worteltje dat het mooie proces van groei brengt), er komen niet echt coffeeshop kwaliteit planten van, maar dood? nee echt niet. http://www.wietzaadjes.n...n-ontkiemen-hoe-moet-datZo als je kan lezen, men spreekt over een min temp van 20 graden, nergens waarschuwen ze voor een max temp. Het zaad dat niet ontkiemt is/was dood voor het koken, maar dat zal de karper een rot zorg zijn die vreet ze dankbaar op. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 8 januari 2013 20:35:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Misschien daarom dat het zo aantrekkelijker is voor de karpers
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
bij mijn hengelsport kost halve kilo rond de 2.50 en 1 kilo 4,75 rond die prijs dus dat valt wel mee |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Wel eens bij de hengelsportwinkel gekeken? Daar haal ik het altijd gewoon. Uit me hoofd gezegd, betaal ik daar zo'n 5 euro per kilo. Wordt natuurlijk goedkoper als je meer koopt. dan is jou Hennep wel erg duur betaald en word je in mijn ogen best wel 'opgelicht'. in de winkel waar ik werk kost een zakje ongekiemde droge hennep 2,80 !! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.