5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 47
|
JRC Session Bivvy Table Nooit gebruikt gaat weg voor een leuke prijs
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Spijtig dat poten niet verstelbaar zijn, en ik zoek een groter exemplaar. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
poten zijn verstelbaar bij deze whitey |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Oeps sorry, maar toch wil ik een groter en hoger model, das voor materiaal op te plaatsen, maar ook vooral mijn fototoestel, want ik vis alleen, en foto's nemen met uw toestel op de grond is niet dat he, en een grote tripod ook nog meezeulen wil ik niet. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Whitey deze tafel is stevig en redelijk hoog. Ik neem altijd een klein statiefje mee en voor een paar euro bij de lidl gekocht.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Statief is makkelijker als zon tafel. heb er zelf 1 van bilora. ideaal.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Statief is makkelijker als zon tafel. heb er zelf 1 van bilora. ideaal. Ligt het aan mij dat ik vraag om meer uitleg? Zon tafel? Mijn excuses had het gelezen als ZON tafel, in plaats van zo een tafel. Bewerkt door de gebruiker maandag 7 januari 2013 20:50:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 47
|
Verkocht kan Dicht
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.