50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
carpfigter schreef:leen schreef:jori schreef:zout is een eetlust opwekker dus ook voor karper moet dit werken. Ik zou zeggen, hap eens in een volle lepel met zout. Krijg je geen eetlust van. Hoogstens dorst (zout onttrekt vocht.. is daarom ook een manier om boilies langer te kunnen bewaren). . je vergeet dat zout niet puur de bek in gaat maar gemakkelijk oplost en een geweldige atractie vormt onder water , ook al is het water koud ! bij mij is in het verleden ook gebleken dat zout goed werkt in de winter , maar daar ga ik ook meteen aan toevoegen dat je best niet overdrijfd met de bollen dat je bijvoerd , gewoon 10tal kleine zoutbollen in pva , en een superzoete popup op de hair en ja voor mij is zout ook een eetlustopwekker , wat anderen ervan denken laat me koud ik geloof mijn eigen theorie en ervaringen en ja dat zal zeker niet aan het zout alleen liggen maar vooral aan de stekkeuze grtzz ik moet je toch wel gelijk geven in wat je hier verteld. en ook ben ik van mening dat particals en boilie crunsh met een fluo popupje wonderen kan doen. ik maak altijd een mix van een aantal dingen. en daar heb ik mijn successen mee. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
van nutrabaits heb je ook een hel goede winterboilie de trigga ice of zoiets dergelijks ze kosten alleen wel 17,50 per kilo |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
ik zelf gebruik vaak winter kelp peach van proline of winter devil van eddy sterckx |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.