50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Hebben jullie nog goede voornemens, behalve keihard knalle aan de waterkant?
Ik ga proberen te stoppen met roken en (vooral doordeweeks) het biertje wat vaker in de koelkast te laten liggen. Het geld wat ik daarmee bespaar gaat in mn vis potje (toch al gauw € 200,00 p.m.) das heel wat benzine en boillies!!
Boven alles een goed en gezond 2013 en tight lines!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik doe eigenlijk nooit aan voornemens. Toch ga ik weer beginnen met sporten. Een beetje conditie is nooit weg....
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Keihard knalle doe ik thuis Johan d en daarna naar de waterkant. Rook niet, drink geen alcohol, sport veel. Blijft weinig over voor de veelgehoorde goede voornemens. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
Johan Krenger schreef:Hebben jullie nog goede voornemens, behalve keihard knalle aan de waterkant?
Ik ga proberen te stoppen met roken en (vooral doordeweeks) het biertje wat vaker in de koelkast te laten liggen. Het geld wat ik daarmee bespaar gaat in mn vis potje (toch al gauw € 200,00 p.m.) das heel wat benzine en boillies!!
Boven alles een goed en gezond 2013 en tight lines!! mooi doel mijn doel is mijn vmbo-t examens te halen in 2013 voor de wens ik iedereen een goed visjaar |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Het zo best mogelijk doen op de middelbare school |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
luukcarp schreef:Het zo best mogelijk doen op de middelbare school klopt helemaal |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mijn voornemen voor 2013 is mij meer toe te leggen op de moeilijkere wateren in de buurt En opzoek gaan naar die ene kanaalbak
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Beetje minder eten, wat meer bewegen en hopen op een gezond en vangtastisch 2013 |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
het voornemen is om lekker zo door te gaan zoals het nu gaat. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Meer sporten minder drinken en meer vissen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.