10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
voor de gene die geen tijd hebben om zo iets te maken ben ik effe bezig geweest alles staat erin van stek tot visreagistratie |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ik ga er ook zo eentje gebruiken alleen heb ik een ander als dit, in Excel, en werkt het met formules ook over verschillende gemiddeldes over je sessies enzoverder... Als je wil stuur ik hem eens door Kan je daar nog wat ideeen aan opdoen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Fesker schreef:Ik ga er ook zo eentje gebruiken alleen heb ik een ander als dit, in Excel, en werkt het met formules ook over verschillende gemiddeldes over je sessies enzoverder... Als je wil stuur ik hem eens door Kan je daar nog wat ideeen aan opdoen stuur maar door, bedankt op voorbaat! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
mooie hoor!! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Fesker schreef:Ik ga er ook zo eentje gebruiken alleen heb ik een ander als dit, in Excel, en werkt het met formules ook over verschillende gemiddeldes over je sessies enzoverder... Als je wil stuur ik hem eens door Kan je daar nog wat ideeen aan opdoen [/quot e] Ik Ben ook wel benieuwd kan je hem ook ff doorsturen naar bij, alvast bedankt . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
nou laat ik jullie dan ook helpen, deze gebruik ik zelf namelijk ook een excel bestand: hij download hem als het goed is automatisch: LinkBewerkt door de gebruiker zaterdag 29 december 2012 14:31:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
peterk schreef:nou laat ik jullie dan ook helpen, deze gebruik ik zelf namelijk ook een excel bestand: hij download hem als het goed is automatisch: Link bedankt hoor! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
|
peterk schreef:nou laat ik jullie dan ook helpen, deze gebruik ik zelf namelijk ook een excel bestand: hij download hem als het goed is automatisch: Link ziet er goed uit |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ik gebruik dezelfde als PeterK ik ben deze tegen gekomen op internet ergens of op forum, maar ik ben het vergeten, vind hem allessinds wel goed
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
|
Bedankt jouwe ziet er ook mooi uit grts |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.