Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-12-2012(UTC) Berichten: 5
|
Hallo na een eerdere post van mij over oplichting ( M. Chiron), nu even een rectificatie ( GEEN OPLICHTING DUS!!!). De molens waar ik al een tijdje op zat te wachten zijn nu bezorgd. Nadat ik het op het forum had geplaatst kreeg ik een dag later ineens weer contact. Marvin zei dat hij zich rot geschrokken was, hij is namelijk geen oplichter!! Maar hij snapte mijn reactie prima. Hij gaf aan een voedselvergiftiging te zijn opgelopen en van provider voor internet en tv te zijn gewisseld. Hierdoor was er een tijd geen contact. Op deze post hoeft niemand te reageren met ideeën van jij zat fout of hij zat fout. Het is door ons uit gesproken en hier mee uit. @ Marvin nogmaals mijn excuses en bedankt voor de mooie molens.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Altijd spijtig als er door omstandigheden een onbehagelijk gevoel ontstaat!
Mooi dat het is opgelost en netjes dat je het nog even laar weten!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
dennis.kampman schreef:Hallo na een eerdere post van mij over oplichting ( M. Chiron), nu even een rectificatie ( GEEN OPLICHTING DUS!!!). De molens waar ik al een tijdje op zat te wachten zijn nu bezorgd. Nadat ik het op het forum had geplaatst kreeg ik een dag later ineens weer contact. Marvin zei dat hij zich rot geschrokken was, hij is namelijk geen oplichter!! Maar hij snapte mijn reactie prima. Hij gaf aan een voedselvergiftiging te zijn opgelopen en van provider voor internet en tv te zijn gewisseld. Hierdoor was er een tijd geen contact. Op deze post hoeft niemand te reageren met ideeën van jij zat fout of hij zat fout. Het is door ons uit gesproken en hier mee uit. @ Marvin nogmaals mijn excuses en bedankt voor de mooie molens. Dennis: ik had u toch gezegd dat hij misschien iets kon hebben voorgehad. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Keurig Dennis door het zo recht te zetten |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Netjes gedaan Dennis! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Gelukkig is alles goed gegaaan b
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Mooi man, Ben zelf wel een keer genomen via marktplaats. Maarja is uiteindelijk ook dom van mezelf. Had de produckten gehad maar was gare gebruikte zooi in plaats van nieuw. Hoop wel dat ik de verkoper nog een keer tref langs de waterkant
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.