CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Kerstwens en Gelukkig Nieuwjaar.
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Fesker schreef:Fijne feestdagen allemaal! En Henk is het misschien niet wat vroeg? Voor wat? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vanuit Purmerend ook de beste wensen!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wens alle leden en de voltallige CF-crew graag gezellige kerstdagen, knallende jaarwisseling en een zeer gezond, visrijk 2013.
Erwin Krijgsman |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Henk Haarlem schreef:Fesker schreef:Fijne feestdagen allemaal! En Henk is het misschien niet wat vroeg? Voor wat? Voor nu al de beste wensen aan de mensen te geven maar maakt niet uit beter vroeg dan laat he
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
Fesker schreef:Henk Haarlem schreef:Fesker schreef:Fijne feestdagen allemaal! En Henk is het misschien niet wat vroeg? Voor wat? Voor nu al de beste wensen aan de mensen te geven maar maakt niet uit beter vroeg dan laat he Valt toch wel mee, hier vallen de ''gelukkige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'' -kaartjes ook al door de deur heen hoor Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 december 2012 20:25:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peterk schreef:Fesker schreef:Henk Haarlem schreef:Fesker schreef:Fijne feestdagen allemaal! En Henk is het misschien niet wat vroeg? Voor wat? Voor nu al de beste wensen aan de mensen te geven maar maakt niet uit beter vroeg dan laat he Valt toch wel mee, hier vallen de ''gelukkige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'' -kaartjes ook al door de deur heen hoor Precies, ± 2 weken voor kerst is het toch normaal om kaarten te versturen en mensen een fijne tijd te wensen, en op een forum als deze iedereen te bereiken die hier aanwezig is. Voor mij ben ik niet te vroeg, maar op tijd. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
beste wensen vanuit Geldermalsen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Allemaal een gezonde en fijne kerstdagen en een knallend gezond en visrijk 2013. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Fijne dagen allen en een goed uiteinde ( is dubbel toepasbaar... Mayaverhaal...) En mocht het zover komen d een zeer goed 2013!!! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Gezellige dagen allemaal met degenen die je lief zijn en volgend jaar veel plezier met karpertje sleuren. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Prettige kerstdagen iedereen en een gelukkig nieuwjaar p.s: jammer dat ik beide moet werken Bewerkt door de gebruiker dinsdag 18 december 2012 20:21:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
Goede feestdagen en een Visrijk 2013 toegewenst |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
iedereen fijne feestdagen en een bijzonder goed en visrijk 2013 |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Ook van mij, iedereen fijne dagen en een voorspoedig nieuwjaar. En veel goede vangsten gewenst.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ook van mijn kant iedereen fijne feestdagen en een bijzonder visrijk 2013
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Fijne feestdagen allemaal en de allerbeste wensen voor 2013!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-8-2012(UTC) Berichten: 34
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Iedereen fijne feestdagen en alvast een karperrijk 2013!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
ik wens alle leden, bezoekers en crew van cf fijne kerstdagen en een visrijk 2013. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Kerstwens en Gelukkig Nieuwjaar.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.