25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Te koop Delkim set 4 beetmelders (rood/ wit/ blauw/ groen) met reciever. Alles in nieuwstaat incl. beschermkapjes. De set is 1,5 jaar oud. Reden van verkoop is dat ik toch weer terug ben gegaan naar Fox Rx. Vaste prijs € 475,- josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hey Jos, wat was voor jouw de rede om terug te gaan naar fox als ik vragen mag?
Gr Gert.
|
|
|
|
|
Nou eigenlijk heel simpel.
Ik heb jaren RX gehad en wilde wat anders dus Delkim. Over beide zeer tevreden.
Het is alleen zo dat ik erg gewend ben aan het terugloop geluid bij de RX en dat heeft Delkim niet dus dat is de reden van verkoop.
Het is maar iets kleins, maar naar 1 seizoen geprobeerd te hebben om er aan te wennen heb ik toch besloten om RX en terug te nemen. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Oke das een helder antwoord en begrijpelijk! Bedankt voor je reactie!
|
|
|
|
|
geen probleem gert graag gedaan. |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
MP leuk setje RX 3 x + ontvanger 275 euri, misschien kun je reageren heb jij je rx vrij goedkoop, moet je er een losse bijkopen. Ik denk ik meld het even kwam ze gisteren tegen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
ronald kingma schreef:MP leuk setje RX 3 x + ontvanger 275 euri, misschien kun je reageren heb jij je rx vrij goedkoop, moet je er een losse bijkopen. Ik denk ik meld het even kwam ze gisteren tegen \ af en toe op veilingsite's kijken daar zie je ook nieuwe staan voor een prikkie |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Denk dat die de oude met schuine tekst zoekt! Die is wat beter als de nieuwe.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Wat geeft delkim eigenlijk voor geluid met een terugloper?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Volgensmij, probeert die hier juist iets aan te bieden, dus al dat gepraat over marktplaats zie ik het nut niet van in? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
martin blom schreef:Wat geeft delkim eigenlijk voor geluid met een terugloper?
Hetzelfde als bij een oploper.
|
|
|
|
|
ik heb al RX en dus de delkims zijn overbodig en mogen (en niet moeten) daarom weg !!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.