25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Bekijkt berichten in topic: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik zat er over te denken om banksticks en buzzerbars en snagears te kopen, dat matzwart ziet er erg goed uit maar de grote vraag is: hoe zit het met de kwaliteit? blijft de verf er wel op zitten en werken de stelschroeven goed? als er gebruikers zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden, alvast bedankt
Mvg David |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik vind het te duur voor aluminium banksticks... RVS gaat niet roesten, is oersterk, lak kan er niet af gaan en het ziet er ook nog degelijk uit. Je betaalt iets meer maar je krijgt er veel meer voor terug! Bij mij was de keuze al snel gemaakt...
Mvg; Jordy Paauw
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Rvs is zwaar en lelijk. Lak blijft bij de black label goed opzitten. En de snag ears zijn toppers. Vind persoonlijk de lange versie te lang dus zou sws voor de korte versie gaan
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Heb ook al verhalen gehoord over de black label dat de coating snel loslaat. DIt heb je met rvs niet, alleen rvs weegt een stuk zwaarder, een andere optie is carbon banksticks
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
denk dat dat loslaten van de coating ook te maken heeft met de ondergrond. Zet je het in zand of in grond met bv. Reepak(steentjes enzo) erin. Bij een ondergrond van zand en grond zal het niet gauw loslaten, maar als het altijd langs die steentjes schuurt gaat het hard. Merk ik bij mijn eigen ook. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Vriend van mij heeft ze en de coating op de banksticks gaat er inderdaad redenlijk af, maar maakt toch niet uit om te vangen he? Voor de rest is hij er heel blij mee!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
de lak blijft prima zitten zelfs tussen de stenen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
|
oke bedankt vor de reacties |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Lak blijft niet echt heel goed zitten, maarja kan me geen lak indenken die bij het steeds in de grond steken blijft zitten, heb er zelf ook niet veel last van want hetgene waar de lak vanaf is zit toch meestal in de grond. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
nee dat maakt me ook niet uit het is logisch dat ie er af gaat bij het in de grond steken, maar ik had het over het stuk dat wel boven de grond zit |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
David v. Z schreef:nee dat maakt me ook niet uit het is logisch dat ie er af gaat bij het in de grond steken, maar ik had het over het stuk dat wel boven de grond zit nee dat blijft fijn zitten |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.