Ik ben Piet 45 jaar jong, en wegens omstandigheden ben ik zo'n 6 jaar geleden gestopt met karperen.
Nu hadden we van de zomer in augustus een BBQ in de straat en een nieuwe buur bleek een karpervisser te zijn.
Kortom om het verhaal niet te lang te maken, 1 keer meegegaan september haha ik vissen met 1 hengel van hem... op een privéplas.
En ja hoor raak 18 pond, niet de dikste wel een mooie.
3 weken erna nog een keertje mee uit vissen......... maand oktober dus... we hadden 3 stuks, zeer mooie spiegel van 20 pond, 2 keer schub , 22 en 24 pond...... hehe die dikke was de mijne
.
Nu het probleem......... lol, ben er weer helemaal aan verkocht, inmiddels 3 Daiwa hengels gehaald, ik ben van de oude stempel dus heb ik gekozen voor geen baitrunner maar 3 Shimano Nexave 10000 molens, rodpod, hangers, pieper, swingers, foudraal is weer in huis~
[img][/img]
Sterker nog heb vandaag zelfs mijn winterbollies gedraaid ( met de hand zonder plankje etc ) 200 stuks ongeveer.
Ik ben er weer helemaal bezeten van, en heb op mijn fietsje al weer een aantal mooie stekken bezocht, ik kijk wel van te voren waar en wat ik ga doen.
Ook was ik in het voorheen een actieve Pen en Korst en Drijvende Pelletsvisser, die draad ga ik zeer zeker weer oppakken.
Tis volgens mij een ziekte die altijd terug komt.
Owja..... aankomende maandag ga ik een nachtje weer mee....... hehe lekker -4 buiten, lekkere warme soep, knakworsten etc mee.
Ow en verder ik ga dus alleen mee om te supporten, kijken enz, want volgend jaar koop ik m'n vispas enz. weer.
En natuurlijk het nodige aas.
Veel plezier aan het water allemaal!
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 30 november 2012 22:48:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
ozaki heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: