50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Flinke grassie Frank, topper.. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-12-2009(UTC) Berichten: 38
|
terug blankse,blank nr 7 op de teller,al 117 uren gevist voor 2 karpers,volgende week vertrek ik voor week naar frankrijk,hopelijk leverd dit een paar vissen op grts rudy Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 mei 2010 10:24:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
hou van je hobby en respeteer iedere vangst |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Mooi grassie Frank. Rudy volhouden en succes in Frankrijk
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Frank ben je er niet blij mee met je Gras ??? je lacht niet echt |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooie stinkerd Frank |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 nachten keihard geblankt!! pffffffff |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
dat is minder loedel, wel gewoon volhouden..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
het was me het weekend wel weer eerst donderdag op vrijdag een zeer zware onweersbui gehad waarbij dr in de tent van me maatje 6cm water stond! die tent was dus afgeschreven haha werd gek van me piepers want om 1 of andere manier als het knetterhard regend gaan ze piepen erg vaag vrijdag op zaterdag was ook bagger ook veel en veel regen en de moed zakte me toch in de schoenen om nog een nacht te gaan, toch maar gedaan nieuwe dieptes gepijld beetje voer erbij en maar is proberen de laatste nacht. moet wel zeggen afgelopen nacht was de mooiste van de 3. de waterspiegel was zo glad echt geen enkel golfje en dat voor een plas van 35 hectare.... plaatje gewoon!! maar goed geen vis helaas maar we houden zekers vol! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
loedel dat probleem van je pieper heb ik ook gehad in Frankrijk een paar jaartjes geleden.... bleek dat er door de hevige regen druppels om het wieltje van de pieper zaten en die een kleine kortsluiting veroorzaakte..... toen ik de piepers uit elkaar had gehaald en gedroogd deden ze het weer als van oud en was de storing verholpen............ |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Carp93 schreef:Frank ben je er niet blij mee met je Gras ??? je lacht niet echt ben blij met elke vis hoor... wegens familie verplichtingen kon/kan ik dinsdag pas weer vissen... ff kijken of we dan weer kunnen lachen...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
okej = goed |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
mooie vissen komen hier weer voor bij ik had de 29 nog een mooie vis een 20 pond schub karper en ik was op die dag ook nog jarig een mooier kado kan je niet krijgen groeten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.