20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heb mijn 2 man even opgezet en ben geheel onder de indruk van deze tent. Maar hij is wel erg groot. Hebben mensen ervaring met de titan brolly? Dit lijkt mij een mooie aanvulling aan mijn tent collectie.
Of is de 1 man (die veel zwaarder is) een betere optie |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
whahahaha is ook nooit goed he beter te groot dan te klein |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb m gehad. ik heb m weg gedaan omdat ie te laag was.
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Je tent collectie??? Is het niet makkelijker om suikerzakjes te verzamelen wanneer je een collectie wilt?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Je tent collectie??? Is het niet makkelijker om suikerzakjes te verzamelen wanneer je een collectie wilt?
|
|
|
|
|
Nee zit even anders. Ik heb nu een aantal jaar een chub cyfish 2 man maar die is aan vervanging toe. Het nadeel van die tent is dat ik de extreem wrap moet gebruiken al ik iemand mee heb die geen tent heeft. Die gebruikte ik zonder wrap als ik alleen vis. Deze is nu dus weg. Ik heb daarvoor in de plaats een 2 man titan gekocht. En deze is ook handig voor de france sessies. Maar voor het mooie is deze dus even te groot voor als ik alleen op pad ga voor 1 of 2 nachten. Dus wil een kleinere variant erbij voor het mooie. Die ook wat compacter is met de ruimte. Dus collectie is toevoeging. De 1 heeft een plu en een tent. Ik ga voor een grote en een kleinere tent/brolly Bewerkt door de gebruiker zaterdag 8 december 2012 19:28:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
compacter qua ruimte is ie niet hoor. het is een beste zak nog en ook aardig aan het gewicht |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb ook die chub cyfish mk2gehad echt een prima tent, heb nu de fox warrior hood. ik vis ook nooit met de wrap vink allemaal overbodig tenzij het slecht weer is. bij de warrior hood zit de bodem ook appart deze gebruik ik ook bijna niet. scheelt gewicht om mee te sjouwen. ben tenslotte een visser die zo weinig mogelijk mee naar het water probeert te nemen. je hebt ook vissers die bijvoorbeeld hun hele loodcollectie mee naar het water nemen. ik stop 2 reserve loden en wat reserveonderlijnen en wat klein spul in een toilettasje en neem deze mee naar de waterkant i.p.v. al dat spul uit mun koffer. scheelt weer een hoop gesjouw. |
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:compacter qua ruimte is ie niet hoor. het is een beste zak nog en ook aardig aan het gewicht Het zal toch wel iets schelen tov de 2man? Die is 300x340x150 - 14kg tov 210x240x135 - 9,2 kg dus dat zou dan toch compacter moeten zijn. Maar die brolly is weer lichter 8kg maar heeft een grotere vloer afmeting 240x275x120 dus is erg laag. Het gaat mij nu om de voors en tegens betreffende de 1man of de brolly. Bewerkt door de gebruiker zondag 9 december 2012 10:40:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
die cyfish is op zich wel zwaar maar daar hoef je echt bijna geen wrap over heen te gooien die is van zichzelf al dik gevoerd, het blijft dus warmer binnen in je tent en regen komt er ook niet doorheen. |
|
|
|
|
|
Nou als ik nu kijk wat de hoeveelheid condens aan de binnen kant is. Dit ligt wel aan de stof |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Je tent collectie??? Is het niet makkelijker om suikerzakjes te verzamelen wanneer je een collectie wilt?
Probeer maar eens droog te blijven onder suikerzakjes, Ruud. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Ruud Gosselink schreef:Je tent collectie??? Is het niet makkelijker om suikerzakjes te verzamelen wanneer je een collectie wilt?
Probeer maar eens droog te blijven onder suikerzakjes, Ruud. Zolang de suiker erin blijft kan het lang aan suiker neemt veel vocht op!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Begrijp goed wat je bedoelt Raymon heb zelf ook de titan 2 man en moet zeggen dat deze inderdaad wel iets te veel van het goede is voor de korte nachtjes. Zelf ga ik aankomend jaar van mn geloof afstappen en fox nog een kans geven. Ga voor de supabrolly zeker nu dr ook een wrap voor komt. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Waarom ik dit vraag is dat ik een titan brolly over kan nemen die nagenoeg nieuw is. Het zelfde is het geval voor de titan 1 man. Deze kan ik ook overnemen en is 2x gebruikt.
Dus daarom wat is wijsheid. De Brolly of de gewone 1 man. Beide zijn voor korte 1 man sessies en volgens mij zit er niet al te veel verschil in. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Brolly's zijn meestal sneller op te zetten en veel eenvoudiger opgebouwd, wat betekend dat ze ook wat lichter zijn. Echt gemaakt voor de kortere sessies De logische keuze vindt ik dus de titan brolly. Dan kan je alle kanten uit met je tenten collectie! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.