15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Ik wou zojuist op Houseofcarp.nl een muts bestellen maar ik kon niet selecteren dat ie naar Belgie moest komen, enkel Nederland. Heeft iemand hier ervaring mee of is het omdat ik geen account heb aangemaakt?
Grtz
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-10-2012(UTC) Berichten: 8
|
Beste Fesker Ik bestel regelmatig mijn camou spulletjes bij house of carp,prima service Ik neem aan dat dit ook naar België verstuurd kan worden,durf alleen niet te zeggen wat dan de verzendkosten zij Nu kun je hier heel makkelijk achterkomen door ze even een mail te sturen,dan had je het antwoord op jou vraag misschien al gehad. In iedergeval succes met je aankoop. Mvg jeffrey
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
even bellen met mark zelle, |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Fesker.
Ik weet toevallig dat Mark van House of Carp bezig is met het realiseren van een betaalmogelijkheid voor Begië. Wanneer dit klaar is weet ik niet maar stuur Mark even een mailtje en het komt allemaal goed.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
Ok alvast bedankt!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hij verstuurd zelfs naar frankrijk dus dan moet belgie ook wel kunnen toch |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hij staat straks ook op de beurs in Belgie (Carpsquare). VBK ook meen ik. Als je hem van te voren een email doet, neemt ie het zo mee voor je. Weet je zeker dat het er is. |
Linkloos |
|
|
|
|
Wanneer is carpsquare in Belgie dan? En bedankt voor het antwoord, kan wel zijn dat ik daar heen ga, ik zal nog zien
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Steven D schreef:23-24 maart 2013 Waar heeft dit plaats? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whitey schreef:Steven D schreef:23-24 maart 2013 Waar heeft dit plaats? 23 – 24 maart 2013 Nekkerhal, Mechelen, België. Website: www.carpsquare.be. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:whitey schreef:Steven D schreef:23-24 maart 2013 Waar heeft dit plaats? 23 – 24 maart 2013 Nekkerhal, Mechelen, België. Website: www.carpsquare.be. Bedankt voor de info maar met de website is iets mis?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:whitey schreef:Steven D schreef:23-24 maart 2013 Waar heeft dit plaats? 23 – 24 maart 2013 Nekkerhal, Mechelen, België. Website: www.carpsquare.be. Dank u m8 |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.