logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
louiskruyfhooft  
#21 Gepost : zondag 9 december 2012 17:31:41(UTC)
louiskruyfhooft

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
idem hier, veel problemen gehad met de dreamcatcher, wel een nieuwe gekregen (nieuw model dreamcatcher) maar ook hier weer problemen... daarmee, voor nieuwjaar geef ik mezelf een big dropper cadeau Knipoog
dreamcatcher  
#22 Gepost : zondag 9 december 2012 19:45:11(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ook mijn dreamcatcher ging kapot, heb vorige week de robbe snelheidsregelaar vervangen voor een graupner profi 40 en hij werkt weer. Maar het vertrouwen met deze boot is bij mij compleet verdwenen.

Ik ben sind's kort ook in het bezit van een Anatec graupner hott uitvoering en deze bevalt mij toe nu toe prima. Like
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
PatricS  
#23 Gepost : zondag 9 december 2012 21:48:50(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Ff je naam aanpassen. Knipoog
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Ron van Houtum  
#24 Gepost : zondag 9 december 2012 22:11:01(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Breede lachd Breede lachd Breede lachd Breede lachdBlijb Blijb Like
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
ronald kingma  
#25 Gepost : zondag 9 december 2012 23:28:32(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
@Louis, en hoe zit het met je garantie dan? Ik heb ook telkens wat,met de dreamcatcher. Hij staat nu vanaf 1 oktober in Arnhem. Ik hoor niks, maar goed. Ik ben er klaar mee en ik niet alleen. Hij zorgt maar dat het weer goed komt en anders gewoon een andere goede boot. Je geld terug krijg je niet bij Bosveld dat heb ik nu al van meerdere mensen gehoord. Kritiek kunnen ze niet verdragen, dan gelijk in de verdediging en als je teveel opkomt voor je eigen boot ben je vervelend en zeggen ze je dat je anders naar je verzekering moet gaan. Tja zeg het maar.

Ik heb niks momenteel, 3e maand zonder boot, maar goed................ hij zorgt maar dat ie klaar komt en anders gewoon een goede boot terug.

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
louiskruyfhooft  
#26 Gepost : maandag 10 december 2012 06:33:03(UTC)
louiskruyfhooft

40 ponder

Man
België

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
@ Ronald, ja die garantie is bij mij vervallen, de boot had weer een technisch probleempje ik had echt geen zin meer om de boot weer naar nederland te verzenden, want dan was ik weer een som geld kwijt... Een vriend van mij heeft dit verholpen, maar de garantie is nu wel vervallen....
Ron van Houtum  
#27 Gepost : maandag 10 december 2012 16:55:47(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Nogmaals Klote dat het bij sommige niet mee zit met de dreamcatcher.
Hier nog steeds een tevreden gebruiker.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
PatricS  
#28 Gepost : maandag 10 december 2012 17:38:15(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Ik ben trouwens in het bezit van een Skarp s60. En bevalt mij voor mijn visserij uiterst goed.
Ik zet hem meestal in op klein tot middelgroot water 1 t/m 8 ha. Hier doet hij wat hij moet doen.

Ik heb er tot nu toe (2jaar) nog nooit problemen mee gehad. Op 1x na, dat een rubber dopje kwijt was. Even via een omweg (hotfrog) het telefoonnummer achterhaald en hebben ze me gelijk wat reserve dopjes gratis toe gestuurdLike .

Als je op groot water met onstuimig weer of rivieren met behoorlijke stroming zal ik je aanraden voor het duurdere sigment te gaan. Met krachtigere motoren enz.

Mijn twijfel was ook skarp of ultimate. Het is niet de snelste boot, maar voor die 200meter die ik ermee uitvaar vind ik het voldoende snel gaan.

Maat van mij heeft de baitcruiser van ultimate en heeft er tot nu toe ook 2jaar alleen maar problemen mee. En wordt er helemaal gek van. Dus was de keuze op gevoel voor mij snel de skarp geworden.

Dus de opmerkingen van chineese troep ed. kan ik niet delen.
Klinkt mij meer in de oren van: een ervaring die diegene heeft gehad bij een bepaalde boot of dat hij een excuus wil voor waarom hij een dure gave boot heeft gekocht.

Me wekker is ook made in china en doet het jammergenoeg ook iedere dag.
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
dreamcatcher  
#29 Gepost : maandag 10 december 2012 21:16:06(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

PatricS schreef:
Ff je naam aanpassen. Knipoog

Ja eigenlijk wel heDus...
dreamcatcher  
#30 Gepost : maandag 10 december 2012 21:18:25(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Ron van Houtum schreef:
Nogmaals Klote dat het bij sommige niet mee zit met de dreamcatcher.
Hier nog steeds een tevreden gebruiker.

Ik ben btw wel benieuwd of mijn dreamcatcher het nu wel blijft doen met de nieuwe graupner regelaar.
Ron van Houtum  
#31 Gepost : maandag 10 december 2012 23:20:46(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

je hebt hem toch te koop staan op mp
dreamcatcher  
#32 Gepost : dinsdag 11 december 2012 13:24:15(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Ja dat moest van de vrouwSick alleen wil niemand hem hebbenTik 'm aan! . Ik heb wel een bod gehad van 300, maar daar doe ik hem echt niet voor weg. Ik hoop er ongeveer € 400 voor te krijgen en als dat niet lukt hou ik de boot als reserve.

Ik heb hem afgelopen zondag 2 uur lang uitvoerig getest op de maas en bleef het gewoon goed doen.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 11 december 2012 13:25:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.