35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
jaja weer een nieuwe, enjoy oja sorry van het waadpak, had het zo koud dat ik er niet bij na dacht
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 oktober 2012 22:19:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie beelden mannen, heb genoten. Moet me toch eens wat meet verdiepen in monteren, camera is inmiddels aangeschaft. We gaan hier in 2013 mee experimenteren. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Erg leuk filmpje weer team nootdorp! Jij bent goed bezig
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
|
|
matt hayes there she goessssssssss mooi om te zien dat matt nooit een slip nodig heeft, draait gewoon achteruit met zun molen, zijn er maar weinig die dit doen. haha blijft mooi Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 november 2012 21:47:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zet hem ff zo neer [youtube]....[/youtube] is makkelijker |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat maak je toch een leuke blogs team nootdorp! Goed bezig kerel
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Leuke video's team nootdorp |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:http://www.youtube.com/watch?v=csLGYf1dBBo
Veel bekende gezichten. Kwamen inderdaad wel wat bekende gezichten langs, leuk!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Henk Haarlem schreef:http://www.youtube.com/watch?v=csLGYf1dBBo
Veel bekende gezichten. Kwamen inderdaad wel wat bekende gezichten langs, leuk!! Herkende je die knappe gozer op 1.40. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Johan Krenger schreef:Henk Haarlem schreef:http://www.youtube.com/watch?v=csLGYf1dBBo
Veel bekende gezichten. Kwamen inderdaad wel wat bekende gezichten langs, leuk!! Herkende je die knappe gozer op 1.40. die rechter, wel paar keer bij koopman gezien volgens mij d was het een hengel naar wens henk? |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
freaky schreef:die rechter, wel paar keer bij koopman gezien volgens mij d was het een hengel naar wens henk? Die rechter was Rob, ik sta in het midden en links Ericesv, van hier ook wel bekend. De hengel was die van Leon, http://www.carpfeeling.c...Aphrodite-12ft-3lbs.aspxgeen verkeerde hengel, zeker geschikt voor Frankrijk, maar ik ben zeer tevreden met de hengels die ik heb. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.